Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het was weer een prachtig jaar voor Ikarus.
We hebben veel voor onze club voor elkaar gekregen met medewerking
van vele clubleden
En wat het belangrijkste was we hebben veel gevlogen en veel plezier en gezelligheid met elkaar gehad en als klap op de vuurpijl heeft onze webmeester onze nieuwe website online gezet.
Ik hoop dat we in 2015 weer zo'n prachtig jaar mogen beleven.
dank je en ook namens ons, (Nick en ik) wensen wij iedereen fijne feestdagen en een fantastisch 2015 toe.
We kunnen erg trots zijn op datgene dat we dit jaar bereikt hebben !
Tsja, de nieuwste ontwikkelingen zijn het volgen waard, na vele jaren toch een mooi onderkomen.
We hebben het al eens bezocht, toen nog even zonder kachel.
Voorheen moest je bij slecht weer tóch af en toe eens aan de tractor vragen of je er even bij mocht, nu zijn de maaicombinatie en de vliegers goed onderdak. Wens jullie alvast een mooi vliegseizoen en we komen vast nog wel eens kijken.
Dank je wel Han !
Natuurlijk wensen wij ook jou een fantastisch en vooral gezond 2015 toe .
En laten we met de Ikarus vooral zo doorgaan, we hebben een erg druk maar geweldig jaar achter de rug en in 2015 kunnen we daar heerlijk van genieten !
Frans Hoppenbrouwer heeft vandaag op mijn verzoek een mail gestuurd naar jullie allemaal,
Ik was vorige week bij een modelvlieger in hart en nieren van 87 en daar heb ik een model gekocht maar hij bied nog 2 mooie modellen aan.
Deze zijn zelf door hem gebouwd
Hij zoekt voor deze modellen een nieuwe eigenaar vanwege gezondheidsproblemen.
In de mail staan foto's en technische informatie en voor verdere informatie
kun je bij mij terecht.