Modelvliegen in Breskens.

Goede geraden Andre , een oud lid heeft het recht om nog met brandstof te vliegen .
er zijn nu nog 3 a 4 methanol vliegers , met nog altijd gratis brandstof
en een 10 tal grote modellen op benzine .

inderdaad , nog steeds met de methanol CALMATO ondertussen toch al een laagdekker hoor, de hoeveelste weet ik niet meer .
en nog iemand uit SLUISKIL ( Tony Picavet )

Gezellig daar dan, en de oude knarren mogen ook een borrel drinken zeker ?
Terwijl de nieuwe leden mogen toekijken. Ik wist niet dat apartheid nog bestond in dit land.

Hahaha:rolling: ik kom hier niet meer bij van het lachen.:D
Echt Schitterend, wie wil dat nu niet.lid worden van een club waar andere leden meer mogen dan jou. zorg dat jij erbij komt :yes:

INDERDAAD WE ZIJN AL 38 VLIEGTUIGEN KWIJT,
en de oude KNARREN , kopen hun drank op de club en brengen hem niet mee , zoals een gastvlieger

dus dan kun je beter komen gastvliegen als ik het zo hoor :D
als gastvlieger ben je geen lid, dus dan kun je altijd met je benzine vlieger en je eigen borrel afkomen..:cool:

nee, dit kan niet
Andre na je laatste optreden , krijg je geen toelating meer om aldaar te vliegen .
regels niet naleven, en dan ook nog je eigen drank meebrengen ( dit deed de druppel overlopen.

Hahaha ik heb het ook niet over mij zelf ,en als dat zo was, dan was ik dat ook helemaal niet van plan Norberke, je club is mij te ver weg.en ik ben trouwens maar eens 1 keer geweest op een dag met 30 graden in de zomer, de mussen vielen bijna dood van het dak, als je dan nog niet een fles water op het veld mag drinken omdat je veel dorst hebt en de kantine 100 meter verderop is ,dan is de gastvrijheid wel erg ver te zoeken, en anderen dronken trouwens ook gewoon een fles water van thuis. maar dat waren zeker die oud leden met meer rechten dan.. (flapdr:mrgreen:)

Back