De regelgeving gaat voorlopig niet meer soepeler worden dus daar hoeven we het niet meer over te hebben. Verwijten zijn ook zinloos, ook daarmee wordt de regelgeving niet soepeler.
Verwijten... Op zich zijn ze tamelijk zinloos. Mee eens.
Situatie in 2011: Groep A zei "jullie doen iets wat niet mag, en als je daar niet mee oppast, zijn we daar straks allemaal de dupe van"
Groep B zei "nee hoor, we weten wat we doen, niks aan de hand. Zeur niet zo, stelletje angsthazen"
Daarna volgde een hele periode waarin groep A zei dat Groep B uit hun mond stonk en groep B zei dat Groep A naar rotte vis stonk, en dat zal vast voor de argeloze toeschouwer heel vermakelijk zijn geweest.
Fast forward naar 2017: Groep A
heeft gelijk gekregen, en Groep B blijft stug volhouden dat het allemaal niet waar is, en dat ze toch lekker doen waar ze zin in hebben.
Dit zijn de feiten, en niet mijn persoonlijke mening....
Logisch, dat dan het hele gekrakeel weer van voren af aan begint.
Praat eens over de mogelijkheden die er nog wel zijn met de toekomstige regelgeving, naar mijn idee is dat zinvoller.
Daar is het nu wat laat voor, he?
Persoonlijk heb ik weinig moeite met die 50 meter hoogte en 100 meter afstand, maar veel mensen zullen er niet mee uit de voeten kunnen, en da's dan jammer, er valt niks meer aan te doen.
Het enige wat mij dwars zit, is de hardnekkigheid waarmee Groep B blijft doorgaan met wat ze doen, want vroeg of laat is het écht afgelopen met de hobby, en ik heb er weinig zin in alleen nog maar te kunnen vliegen die 4 weken dat ik in het buitenland op vakantie ben....
Want wat ik eerder al aangaf: het gaat om de handhaafbaarheid, en in de praktijk betekent dat dat het OF geheel verboden word, OF uitsluitend op clubs toegestaan blijft om te vliegen.