4 februari is het deeloverleg
Heeft dit "deeloverleg" iets opgeleverd ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
4 februari is het deeloverleg
@Arno,
Kan jij ons iets vertellen over hoe de status nu in Duitsland is en of daar akties ondernomen worden?
Wanneer de DMFV /DAEC er in slagen de huidige hoogte grens (675 m)voor de vrije zones vast te houden zou dat wel heel goed zijn.
Daar had ik nu juist op ingezet, maar dat is toch niet geland.Het verschil tussen een drone en een modelvliegtuig is niet of nauwelijks te definiëren; het lukt zelfs ons modelvliegers niet,
Hier heb ik mijn hoop ook op gevestigd Arno, dan kan er in Duitsland in ieder geval nog normaal met de grotere zwevers worden gesleept en gevlogen
Alsjeblieft niet doen....kan ik mijn inspanningen wel aan de wilgen hangen.
Naast de KNVvL zit ook de Limburgse federatie aan dezelfde onderhandelingstafel, samen is dat een ijzersterk team.En deze KNVvL is onze enige vertegenwoordiger bij de overheid, om de belangen van de modelvliegers te behartigen.
Blijft een beetje raar dat dan de KNVvL in het overleg stelt dat dit onderscheid niet te maken is(?)Om daar een onderscheid in te kunnen maken, is het niet meer dan logisch dat de drone (multiroter) onder de vleugels van de KNVvL terecht is gekomen.
Niet helemaal korrekt; de KNVvL is ook in de slag met de "professionele" jongens. Er ligt bijvoorbeeld een plan om kursussen via de KNVvL te laten lopen.Dat de KNVvL de recreatieve dronevliegers onder zijn hoede heeft genomen, heeft als oorzaak dat de overheid de multiroter en .
De groep dronevliegers zal vermoedelijk binnen enkele jaren zo groot worden dat zij de "klassieke modelvliegers" vollledig overrotoren![]()
Ik was wel korrekt, heb het alleen niet vermeld.Niet helemaal korrekt; de KNVvL is ook in de slag met de "professionele" jongens. Er ligt bijvoorbeeld een plan om kursussen via de KNVvL te laten lopen.
En dat is nu precies de reden dat de KNVvL de dronevliegers in de afdeling modelvliegen wil houden,. De "klassieke modelvlieger" is op zijn retour en de drone is in opkomst, gewoon een financieel plaatje gebaseerd op de "toekomst".