Moderator-BBQ 2011

Roel van Essen

Forum veteraan
Het was alweer 5 jaar geleden dat er een mod-BBQ gehouden werd in Eibergen. Vorig jaar werd een poging gedaan, maar het bleek toch moeilijk om iedereen bijeen te krijgen.
Ook dit jaar was dat een probleem, maar goed: een datum werd geprikt onder het motto:
Wie kan, die komt.
Helaas lukte het ook keer niet om alle mods bijeen te krijgen, maar het was er niet minder gezellig door. Probleem is nu alleen dat de familie Waanders (inclusief hond) de komende drie weken verplicht BBQ-vlees en salade's moet eten.

Een kleine foto-impressie hieronder.

Hé, het mag dan wel een gezellige BBQ zijn, maar d'r moet ondertussen wél gemod worden! Lang leve de Ipad, smartphones en Androids... (Whatever that me be)
Robert heeft uiteraard niets in handen: iemand moet het overzicht houden.

24979213.jpg

Om de houtskool een beetje aan te blazen had Niek alvast een mooi stukje gereedschap meegenomen:

70465577.jpg

Helaas voor Niek bleek Robert zo'n gasBBQ geregeld te hebben, dus kon er ontspannen een rondje gevlogen worden. Kick (Waanders Jr.) kijkt toe.

76746017.jpg

En hier alle aanwezigen op de foto.

96513115.jpg

Wat ik erbij doe? Goeie vraag...

Laatst bewerkt:
Ik zei nog moeten we niet eerst wat photoshoppe..... maar nee.....!

Helemaal eens micropuller, dat geldt dus ook voor alle andere 18.000+ leden op het MBF

Nu zie ik eindelijk het bijna volledige team wat dagelijks worstelt met de vele forumgebruikers om alles in goede banen te leiden.
Deze barbecue was vast bedoeld voor teambuilding?
Verder zo……

Johannes

Nu zie ik eindelijk het bijna volledige team wat dagelijks worstelt met de vele forumgebruikers om alles in goede banen te leiden.
Deze barbecue was vast bedoeld voor teambuilding?
Verder zo……

Johannes

Correct... Een stelletje "wat oudere jongeren"...:D
En nee, d'r waren geen hangtafels, dus er is geen nieuwe "hangplek" in Eibergen gecreeërd.

[mod] Alles quoten is nie nodig! [/mod]

96513115.jpg

.

Vlnr: Burp (Martin), Puffin (Maarten), Eric (EricW), Danny (DannyvG), Niek, Roel van Essen, Robert.

Was een gezellige dag. Ook een paar foto's door mij geschoten. Blijkt dat Robert ook aan modelbouw doet (modelverzamel eerder ;)

Een onderonsje tussen heli en schepen mannen ;)
Foto-AEASXH4P-G.jpg

Robert moet natuurlijk een oogje on het zeil houden ;)
Foto-F4GR33JB-G.jpg

Er is wat uit te delen en Niek is er als de kippen bij ;)
Foto-FD7CUCXN-G.jpg

Lekker eten, Niek weet als geen ander hoe je een hamburger lekker bakt
Foto-VNAUOPI3-G.jpg

Zoals gezegd, een gezellige dag met lekker eten
Foto-STR8RG7R-G.jpg

Robert, bedankt voor de gastvrijheid.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back