Moderator voor speedboten

Beste modelbouwers,

Dit toppic heeft weinig te maken met speedboten maar meer met het forum zelf.

Ik vindt dat het een beetje een zooitje aan het worden is in het speedboten gedeelte. en ik doel nu niet alleen op het silverlit gebeuren maar ook gewoon dat er een hoop off topic gelul is de laatste tijd. ook zie ik vreselijk veel onduidelijke toppic-titels zoals help of een aantal vragen enzv... hierdoor wordt het forum vreselijk onduidelijk vindt ik. en dit heeft volgens mij ook al er voor gezorgd dat er een hoop mensen zijn verkast naar een ander forum (hier waren ook andere redenen voor hoor).

Nu zie ik tussen dit zooitje eigenlijk nooit een moderator die een beetje orde schept, ik heb ook geen idee aan wie ik dit moet melden als er wat aan de hand is. ik heb robert ook al is aangeschreven maar die heeft ook wel wat beters te doen lijkt mij. daarom mijn vraag:

zou het niet handig zijn om met zijn allen aan robert een voorstel te doen voor een moderator hier in het speedboten gedeelte. het lijkt mij dat we er hier wel eentje kunnen gebruiken of niet?

Laat maar horen wat jullie van het idee vinden.

Groetjes,

Jelmer

Jelmer ,

Links onderin staat een klein rood verkeersbordje welke je kunt gebruiken om kwalijke berichten te rapporteren dus ook dit soort berichten als het te bont wordt in een topic.

Wat Silverlit betreft daar bemoei ik me niet mee en dat is denk het beste ook hij is 12 jaar heeft geen ervaring maar is door zijn enthousiasme een beetje overactief met posten wat in zijn ogen niet verkeerd is.

mvg

Michiel.

Hey,

die knop had ik eerlijkgezegd nog nooit gezien.:oops:

wordt daar ook serieus op gereageerd?

met silverlit probeer ik me ook niet al te veel te bemoeien (behalve als er echt foute adviezen opgevolgd worden)maar als er is een modje hier al die reacties op silverlits reactie zou ruimen zou het al een stuk beter worden.

waarschijnlijk trek ik me er gewoon te veel van aan.

Groetjes,

Jelmer

Hoi Jelmer en Michiel,

Ook ik deel jullie mening. Door een mod aan te stellen voor dit forum, behoudt je in iedergeval een overizchtelijk forum...
Dus ik stem zeker voor een ja....

Groeten,

Hoi Jelmer en Michiel,

Ook ik deel jullie mening. Door een mod aan te stellen voor dit forum, behoudt je in iedergeval een overizchtelijk forum...
Dus ik stem zeker voor een ja....

Groeten,

Ik heb niet gezegd dat er een MOD aangesteld moest worden want die is er gewoon , ik gaf alleen aan dat het via een andere manier kan om de MOD op de hoogte te stellen want deze mensen kunnen niet alles lezen en in de gaten houden dus vandaar dat meldings knopje.

mvg

Michiel.

Alles mods zijn hier mod... Inderdaad is het zo dat door het rapporteer knopje er a'la minute een moderator komt kijken, als je geluk hebt allemaal, want wij krijgen hier allemaal een e-mail over.

Maar ik sta altijd open voor suggestie's..

Robert

Hey,

het valt wel te zien dat dat knopje werkt ja. ik heb hem vanmiddag gebruikt en kijk wie er hier allemaal gelijk bij het speedbotenforum een kijkje komen nemen. (weet niet of dat alleen door mij is maar is wel toevallig)

Ik ken wel wat mensen die een goede kandidaat zouden zijn voor mod maar ik denk dat wij het hier met het magische knopje (:p) ook wel af kunnen zo.

Groetjes,

Jelmer

Toevallig dat je dit topic opent Jelmer, had vandaag net Robert een pb gestuurd hierover :)
We zullen zien hoe het verloopt de komende tijd, hopelijk zonder al teveel offtopic reacties

Jurriaan

Zelf vind ik eht ook wel een goed idee , om al m'n reactie te verwijderen die "Niet nuttig waren" , Dan kan ik een soort van " Nieuwe start maken".

Grtzzz

Zelf vind ik eht ook wel een goed idee , om al m'n reactie te verwijderen die "Niet nuttig waren" , Dan kan ik een soort van " Nieuwe start maken".

Grtzzz

je bet niet de enige die een nieuwe start nog heeft (ik ook :rolleyes:)
ook op andere plaatsen is het nodig
gr joost;)

als alle reacties zouden worden verwijdert wordt het alleen maar nog onoverzichterlijker lijkt mij.

Helaas zit er geen terugspoelfunctie op dingen die je hebt gedaan of gezegd, sommige dingen zijn nou eenmaal gebeurt, zand erover en klaar.

Groetjes,

Jelmer

als alle reacties zouden worden verwijdert wordt het alleen maar nog onoverzichterlijker lijkt mij.

Helaas zit er geen terugspoelfunctie op dingen die je hebt gedaan of gezegd, sommige dingen zijn nou eenmaal gebeurt, zand erover en klaar.

Groetjes,

Jelmer
ja maar als we nou de raare dingen uit de raktie halen en de goede laaten staan den zij we er ook toch of heb ik dat mis
gr joost:)

Hey,

dan klopt de rest van het geblaat erna ook niet meer en dat is heel verwarrend voor een beginner of iemand die het naleest

maar ik ga er niet over, daarvoor hebben we mods.

Groetjes,

Jelmer

Of anders, Zand er over en dan een misschien een nieuwe account aanmaken en daar weer met een schone lei beginnen?

Grtzzz

Hoi ,ik ben silverlit.
Na alle "problemen" met silverlit.
heb ik gedacht.
Zand over die account eventueel verwijderen.
en ga met een schone lei beginnen , ik weet nu wat wel en niet kan op forums , dus zal me beter proberen te gedragen.
en alleen reactie geven die nut hebben en zinnig zijn en geen reactie's die bijv. slechte adviezen zijn.

Ik hoop dat jullie hiermee akkoord gaan?

kasper als jij je hier aan houdt zal ik dit geweldig waarderen,hopende dat de andere zich hier ook aan houden en dat we op een toffe manier iets kunnen bespreken en advies kunnen geven.
vr.groeten adrie

Back