Moderator

Leuk dat er eindelijk eens een moderator voor dit gedeelte is.

Maar wij hebben al zoveel discussie's gehad over spelling, en in dat punt staan we (jammer genoeg) lijnrecht tegenover elkaar. Allebei zeer eigenwijs te noemen.

Ik hoop dat daar ten eerste wat aan gedaan gaat worden, zelfde als de tip die "zoekmachine" heet ;) .

Hallo Mark,

Van mijn kant sta ik echt niet lijnrecht tegenover jou hoor, ik wil altijd iedereen zo goed mogelijk helpen en proberen niemand te kwetsen, zo ook jou niet.
Als ik kritiek heb op jou is dat echt om jou te helpen en niet om af te kraken.
Dus Mark van mijn kant zijn er echt geen problemen hoor.

Als ik grote spellingsfouten zie op het Truckersforum zal ik in overleg met de desbetreffende persoon via een P.B.je overleggen of hij die fouten verbeterd wil zien, zodat het forum voor iedereen goed leesbaar is, maar wij mogen niet aan het feit voorbij gaan dat niet iedereen afgestudeerd is in de Nederlandse taal en moeten ieder persoon respecteren, zoals ik jou ook respecteer en jou kritiek best op prijs kan stellen, maar als je nu tegen vervelende dingen aanloopt, laat mij dit dan even via een P.B.je weten, dan kunnen wij het mogelijk samen oplossen !!

p.s.
We horen niet zo veel meer van jou, druk met school, of druk met de modelbouw !! :cool:

Die duscussie over spelling hebben we al meerdere keren gevoerd.
En ik ben ook zeker niet afgestudeerd voor de nederlandse taal, ik doe "maar" 4 VMBO- Techniek, na 3 jaar HAVO..

Maar als er bijvoorbeeld meer dan 2 woorden (nagenoeg) onleesbaar in één zin staan, dan vindt ick dat viel tiepfauten en onleasbaar;)

Ik heb nog nooit duidelijk gehoord waarom ik, als normale forum gebruiker daar niets van mag zeggen. Er wordt altijd met dingen begonnen zoals dingen als kwetsen.

Wat ik aan jouw voor zou willen stellen, verwijder alle topics met vragen zoals: Wat is een MFC?
Die vraag is de afgelopen week 2 keer voorbij gekomen, de zoekmachine is gratis:sleepy:

Antwoord op je vraag waarom ik hier niet meer zoveel te vinden ben:
Bovenstaande is een van de redenen, omdat ik door dit soort dingen vind dat het forum in zijn geheel achteruit gaat. En als je er wat van zegt wordt je nog afgekat ook.

School heb ik het totaal niet druk mee, de tijd die ik eerst voor school gebruikte, maar nu niet meer nodig heb, gebruik ik om extra te werken.

Daar krijg je ook vragen zonder dat mensen even een meter verder lopen.
Binnenkomen en gelijk vragen waar de eieren liggen, en te lui/vertikt om een rondje door de winkel te doen, en 99,9% kans dat je dat vindt.
Vergelijkbaar met het gebruik van de zoekmachine hier, wordt helemaal niet gebruikt.

hee piet

gefeliciteerd met je benoeming tot moderator.
veel succes.

groetjes erik:cool:

Die duscussie over spelling hebben we al meerdere keren gevoerd.
En ik ben ook zeker niet afgestudeerd voor de nederlandse taal, ik doe "maar" 4 VMBO- Techniek, na 3 jaar HAVO..

Maar als er bijvoorbeeld meer dan 2 woorden (nagenoeg) onleesbaar in één zin staan, dan vindt ick dat viel tiepfauten en onleasbaar;)

Ik heb nog nooit duidelijk gehoord waarom ik, als normale forum gebruiker daar niets van mag zeggen. Er wordt altijd met dingen begonnen zoals dingen als kwetsen.

Wat ik aan jouw voor zou willen stellen, verwijder alle topics met vragen zoals: Wat is een MFC?
Die vraag is de afgelopen week 2 keer voorbij gekomen, de zoekmachine is gratis:sleepy:

Antwoord op je vraag waarom ik hier niet meer zoveel te vinden ben:
Bovenstaande is een van de redenen, omdat ik door dit soort dingen vind dat het forum in zijn geheel achteruit gaat. En als je er wat van zegt wordt je nog afgekat ook.

School heb ik het totaal niet druk mee, de tijd die ik eerst voor school gebruikte, maar nu niet meer nodig heb, gebruik ik om extra te werken.

Daar krijg je ook vragen zonder dat mensen even een meter verder lopen.
Binnenkomen en gelijk vragen waar de eieren liggen, en te lui/vertikt om een rondje door de winkel te doen, en 99,9% kans dat je dat vindt.
Vergelijkbaar met het gebruik van de zoekmachine hier, wordt helemaal niet gebruikt.

Hallo Mark,

Je hebt een P.B.tje !

Back