Die duscussie over spelling hebben we al meerdere keren gevoerd.
En ik ben ook zeker niet afgestudeerd voor de nederlandse taal, ik doe "maar" 4 VMBO- Techniek, na 3 jaar HAVO..
Maar als er bijvoorbeeld meer dan 2 woorden (nagenoeg) onleesbaar in één zin staan, dan vindt ick dat viel tiepfauten en onleasbaar
Ik heb nog nooit duidelijk gehoord waarom ik, als normale forum gebruiker daar niets van mag zeggen. Er wordt altijd met dingen begonnen zoals dingen als kwetsen.
Wat ik aan jouw voor zou willen stellen, verwijder alle topics met vragen zoals: Wat is een MFC?
Die vraag is de afgelopen week 2 keer voorbij gekomen, de zoekmachine is gratis:sleepy:
Antwoord op je vraag waarom ik hier niet meer zoveel te vinden ben:
Bovenstaande is een van de redenen, omdat ik door dit soort dingen vind dat het forum in zijn geheel achteruit gaat. En als je er wat van zegt wordt je nog afgekat ook.
School heb ik het totaal niet druk mee, de tijd die ik eerst voor school gebruikte, maar nu niet meer nodig heb, gebruik ik om extra te werken.
Daar krijg je ook vragen zonder dat mensen even een meter verder lopen.
Binnenkomen en gelijk vragen waar de eieren liggen, en te lui/vertikt om een rondje door de winkel te doen, en 99,9% kans dat je dat vindt.
Vergelijkbaar met het gebruik van de zoekmachine hier, wordt helemaal niet gebruikt.