Modernisering Smit Hunter

• Topicstarter Topicstarter Bennos
  • Startdatum Startdatum
B

Bennos

Guest
Deze week eens begonnen met het stukje bij beetje moderniseren van mijn Smit Hunter(Robbe HH).
Er zit behoorlijk verouderd spul in, denk aan een schuifregelaar(of hoe ze mogen heten)voor de boegschroef, aangestuurd door een servo!
Omdat het vrij degelijk spul is laat ik het nog even zitten en ben ik alvast begonnen met de zender en het aanschaffen van de accu's.

Vandaag mn FC-16 binnen gekomen met 8 kanaals ontvanger en meteen al tegen het eerste probleem aan gelopen....
De servo's en regelaars hebben nog de oude male connectoren en de ontvanger is female.
Gelijk dus maar verloopkabels besteld.

Accu's zijn trouwens 2x12V 7,2 Ah, en een ontvangeraccu van 6V 1900 mAh, zelfde besteld voor de boegschroef.

Wordt vervolgd.

Mooi dat je een verslag start, dan kan je al je vragen kwijt. Iedereen is hier gek op foto's, voor het geval je nog niet weet hoe je foto's in je berichten kunt plaatsen hieronder een link met een uitleg. Als je besluit om je foto's in een forumalbum op te slaan hoef je alleen het filmpje aan het begin maar te bekijken.

[193392] faq-plaatsen-van-fotos-en-filmpjes-berichten

Groet,

Ad Bakker

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, bedankt voor de tips!

Denk dat ik die regelaar laat zitten, hij is maar voor de boegschroef...
De regelaars van de motoren zijn relatief grote alu kastjes, staat verder niets op...
Geen idee wat voor soort het is.

Back