module standlichten en grootlichten

• Topicstarter Topicstarter Boerkuh Dimi
  • Startdatum Startdatum
B

Boerkuh Dimi

Guest
Hallo, ik ben op zoek naar een module voor de standlichten en grootlichten voor mijn truck. Ik wil deze afstandsbediend laten werken.
Ik heb al de modules van de claxon, motorgeluiden, remlichten, richtingaanwijzers, achteruitrijlichten, zwaailichten, en zelfs eentje voor spanningsweergave. Enkel deze van standlichten en grootlichten kan ik nergens vinden.

groeten

En nog een vraagje, om mijn zwaailichten e.d. te bedienen via mijn zender, moet ik dan tussen mijn ontvangst kanaal en de module van de zwaailichten niet nog een module hangen om deze afstandsbediend te bedienen. Ik denk dat ik dan de oplossing voor mijn lichten gevonden heb.
Zou het kunnen zijn dat het deze module is, of welke zou ik hiervoor het best gebruiken;

Bestnr.: 227390 - 89
=> 2 kanaals schakelaar module

Ik heb dit nodig voor de zwaailichten, standlichten en grootlichten, claxon (drukknop), 4 pinkers, hatache (trailer afkoppelen)...?

Oh wie kan mij hierbij verder helpen????

groeten

Alvast bedankt

Wat voor zender gebruik je??

Ik heb net een futaba FC 16 gekregen met een trucklicht set van robbe..

dan heb je,

stadslicht, dimlicht, grootlicht, mistlampen, achteruitrijverlichting, remlichten, richtingaanwijzers, zwaailampen en alarmverlichting.
ook krijg je er twee servo aansluitingen voor terug ( servo's draaien wel langzamer maar kunnen wel voor je schotel gebruikt worden)

robert

ja maar ik koop geen lichtset, ik zou alles zelf willen maken. Ik heb enkele oude computerschermen afgebroken en daar vind ik heel veel onderdelen in terug. Ik heb ook al heel veel elektrische schema's gevonden.
Ik heb een robbe futaba F 14 zender wel 35 mhz, maar in de toekoms laat ik deze nog ombouwen naar 2,4 Ghz, maar dat is niet voor nu. De komende maanden zal mijn truck toch nog niet rijden.

groeten

dan betaal je wel dee hoofdprijs.

een schakelset is voldoende zoek eens op mijn naam en ms12
Posted via Mobile Device

Back