moest een keer van komen

Vanmiddag prachtig weer wind stil had wat tijd over dus maar een paar rondjes met de trex 600 ging lekker beetje nose in proberen te vliegen en daarna mijn eerste rondje ging goed dan maar een 2de rondje toch nou toen ging het helemaal mis was hem helemaal kwijt gevolg flinke crash eerst tegen de grond toen nog omhoog dwars door een hek met ijzerdraad ik wist niet dat een start buis op zoveel plekken kon buigen. maar dit is pas mijn eerste crash in 3 jaar heli vliegen dus ik mag niet mopperen denk ik, kom weg met zo'n 150 dollar schade. als iemand uitlegt hoe ik foto's kan plaatsen zal ik de schade laten zien, heb hem trouwens gelijk weer opgebouwd want had nog een doos hier liggen en vanavond al weer een proef vlucht gemaakt. gelijk weer op het zadel leek mij het beste.

Laatst bewerkt:
"Mooie foto's" Moet inderdaad een behoorlijke crash geweest zijn.
Gaaf dat je hem vandaag gelijk weer op kon bouwen.
Maar één keer in de drie jaar een crash? Daar teken ik voor!

Succes & groeten,

Wilbert.

jammer, maar als je na 3 jaar je eerste rondje vliegt,...zo kan ik de boel ook wel heel houden, ...

succes met opbouwen!

Fijn dat het mee viel. Normaal heb je altijd meer schade dan dat het eruitziet (onzichtbare schade, lagers, assen etc.). Check in iedergeval goed of je geen bij effecten ontdekt bij de 1e spin up.

Gister avond alles getest en weer even gevlogen zo te zien heeft de staart alles opgevangen want hij vliegt weer als voor heen geen trillingen of iets anders geks. En het was niet mijn eerste rondje vliegen van die avond maar voor het eerst, 3 jaar lijkt wel lang om pas te beginnen met rondjes vliegen maar ik heb weinig tijd om te vliegen als ik 3 uur per maand haal ben ik blij, en met de sim doe ik niet a. omdat ik er niks aan vind en b. mijn vrouwtje verdient ook wel eens een beetje aandacht ben genoeg van huis weg om bij thuis komst gelijk te gaan simmen. maar ik heb geen haast ik geniet er iedere keer nog van als ik weer ga vliegen en daar draait het toch om niet hoe snel je het onder de knie heb.

helemaal mee eens,
Ik ben zelf wel anders, leg mezelf na iedere kleine overwinning of tegenslag een hoger doel op...;)
Maar dat is zeker niet altijd goed, Iedereen moet van deze hobby genieten op zijn eigen manier.
En dan blijft iedere crash nog gewoon kl**te, ongeacht hoe en waarom.
Fijn dat hij het weer goed doet!

Succes
Eric

Back