serge pot
Forum veteraan
En weer langzaam aan wat gedaan .
landingsgestel afgemaakt,servoplankje gemaakt ,motor ingebouwd .
En ook nog vleugelstruts gemaakt uit dunwandig aluminium buis ,welke ik iets platgedrukt heb om iets profiel te verkrijgen .
het servo plankje . Op de lege plek komt de ontvanger.
De motor die er in zit
Totaal plaatje
Aansturing van het richtingsroer ,mbv een pull pull . hiervoor heb ik 0,8mm koolstaaf gebruikt en als gelijde bus het rietje van een wd40 spuitbus welke perfect paste.
En de bevestiging van de wielsok is tevens het borgsysteem van het wiel .
Nu nog een papieren mal maken voor het cockpit glas .
Een deugdelijke en spelingsvrije hoogteroer aansturing uitdenken .
Nog twee servo's kopen welke max 22mmlang zijn ,12mm breed en vanaf het montage vlak naar onderzijde max 13 mm zijn voor de rolroeren en als het even kan metalen tandwielen en weinig kosten (tsja je blijft nederlander).
Dus we hebben nog zat te doen .
landingsgestel afgemaakt,servoplankje gemaakt ,motor ingebouwd .
En ook nog vleugelstruts gemaakt uit dunwandig aluminium buis ,welke ik iets platgedrukt heb om iets profiel te verkrijgen .

het servo plankje . Op de lege plek komt de ontvanger.

De motor die er in zit

Totaal plaatje

Aansturing van het richtingsroer ,mbv een pull pull . hiervoor heb ik 0,8mm koolstaaf gebruikt en als gelijde bus het rietje van een wd40 spuitbus welke perfect paste.

En de bevestiging van de wielsok is tevens het borgsysteem van het wiel .
Nu nog een papieren mal maken voor het cockpit glas .
Een deugdelijke en spelingsvrije hoogteroer aansturing uitdenken .
Nog twee servo's kopen welke max 22mmlang zijn ,12mm breed en vanaf het montage vlak naar onderzijde max 13 mm zijn voor de rolroeren en als het even kan metalen tandwielen en weinig kosten (tsja je blijft nederlander).
Dus we hebben nog zat te doen .
Laatst bewerkt: