Monstertruck informatie

• Topicstarter Topicstarter mat
  • Startdatum Startdatum
ik zou voor de tamiya super clodbuster gaan er zijn wel nadelen die net zijn genoemd maar er zijn ook veel voordelen zoals

1. veel onderdelen voor te vinden in nederland en in america
2. goet te tunen , dus veel mogelijkheden in andere kappen en in andere metoren etc.

kijk maar eens op www.mtmp.tk en dan het forum daar zijn heel veel mensen die een tamiya super clodbuster/ tamiya clodbuster hebben, daar kan je dus heel veel vragen enz.. hij rijd echt wel harder dan 10 km!!!!!!!!!!!!

en als je hem koopt ziet hij er goedkoop en lelijk uit maar dat is zo opgelust met een likje verf .

hopelijk heb je er wat aan

greets on road

ik heb zelf een clod :D ben er erg blij mee vooral als me nieuwe motortjes komen :D. je kunt redelijk veel dingen met een clod doen
je kunt er onderander een crawler van maken , race clod , en nog van alles

ja je hebt er veel megelijkheden mee dus weer een + punt

en als ik er een had dan maakte ik er een crawler van :)

bedankt voor de reacties :) maar is een Savage toch noet beter :? ?
deze vind ik er heel vet uitzien maar ook zijn prestaties etc 8) en bij een beetje aanbieding heb je er een voor 399 (zonder startset,accu,batterijen)

maar denk eraan dat je ook benzine moet kopen en dat is duur
en je moet elke keer gaan schoonmaken als je gereden hebt.

de savage die jij wilt kost 400 euro + een startset 60+- +
accus ONG 16 tot 20 euri + benzine 8 euro voor 2.5 l = 488 ong.

en als dan iets kapot gaat dan ben je dus klos :nooo:

maar is dat startsetje van 20€ dan niet goed ? en er zijn toch genoeg onderdelen voor de savage te kopen en bij elektro kan toch ook iets kapot gaan ? :o

heey
ik heb zelf een tamiya txt-1(tamiya extreme truck)
die is ongeveer net zo groot als de clod maar iets langer
ook is de snelheid gelijk door de 2 540 motorn die er in liggen deze komt alleen in kit vorm met mechanische regelaar en 2 motoren
dus erbij moet je kopen voor 2ws een servo hitec 645 aan te bevelen,
2 of 3 kanaals zender en ontvanger , een accu en een lader
dan heb je hem helemaal compleet
zelf heb ik hem 2dehands gekocht maarja dan maar niet zelf bouwen.
hoeveel hij nieuw kost heb ik werkelijk geen ide van zal wel rond de 350 liggen maar dan heb je ook een heel krachtige truck hier zie je een plaatje van de mijne met een savage hummer 2 kap erop.
txthummer.jpg

als je vragen hebt mail me maar mijn email adress is misa_DI_BRIJN@HOTMAIL.COM
HEB TROUWENS OOK EEN SAVAGE GEHAD maar beviel mee voor geen reet elke keer de spur weer vervangen na het springen en de nitro kost ook aardig wat 11.99 per litr. en dan heb je 16%
nou ja das mijn mening maar veel zullen het wel niet met mij eens zijn
ook het starten is best k*t al zeg ik het zelf met nitro
msssl en hoop je geholpen te hebben en kijk voorla om www.mtmp.tk voor mee info over clos txts en ander gespuis

Back