Montage flycamone 2 op mini titan

Zijn er hier mensen die al een FCO2 op een Mini Titan hebben gemonteerd,
ik heb vandaag mijn FCO2 binnengekregen maar ben nog aan het uitzoeken
hoe ik deze het beste kan bevestigen aan de heli.
Misschien zijn er mensen die me tips kunnen geven.

Ik denk dat ik rekening moet houden met trillingen.
En zou het aangeraden zijn om het te bevestigen met
de meegeleverde klittenband want ik zou niet willen dat
de FCO2 tijdens de vlucht los komt ?

Heb de Flycam one op mijn Mini Titan zitten, en heb hem hier bevestigd...

Fotos16-08-078.jpg

P10100uioy031.jpg

P10100uioy03.jpg

Dit vind ik zelf de beste plek om de flycam te monteren, geeft ook het mooiste beeld.

S6 enne laat de filmpjes maar komen.....

Ik denk dat ik die daar ook ga hangen...

Edit: alhoewel, zie je dan constant je skids op het filmpje ?

Laatst bewerkt:
Volgens mij wel, maar ik vind dat zelf niet storend en anders richt je hem iets verder naar beneden :)

Ik heb al 1 filmpje gemaakt, maar zodra ik wat klitteband heb
ga ik een nieuw maken en het dan hier posten want ik ben niet tevreden ovr het eerste.

Wat me wel opvalt is dat er rode puntjes in het beeld zitten, is dit normaal ?

Ik heb al 1 filmpje gemaakt, maar zodra ik wat klitteband heb
ga ik een nieuw maken en het dan hier posten want ik ben niet tevreden ovr het eerste.

Wat me wel opvalt is dat er rode puntjes in het beeld zitten, is dit normaal ?

Kan het beter vastzetten met een tyrip, dat doe ik tegenwoordig ook zal je zien dat het beeld ook mooier/scherper is.

Ben zeer benieuwd naar je filmpjes...

Heb geen idee waar dat rode lampje voor is, heb dat ook niet bij mijn flycame one.

Kan het beter vastzetten met een tyrip, dat doe ik tegenwoordig ook zal je zien dat het beeld ook mooier/scherper is.

Ben zeer benieuwd naar je filmpjes...

Heb geen idee waar dat rode lampje voor is, heb dat ook niet bij mijn flycame one.
Ik had het eerst met een tyrip vastgemaakt maar volgens mij is het gemakkelijker om het met klitteband vast te maken zo gaat het ook gemakkelijker los en de tyrip hangt ook sneller tegen/op het pir sensortje op de FCO2 wat me niet aanstaat. :)

Er is geen rood lampje of ledje op, ik bedoelde er zitten wat rode puntjes in het beeld, maar het kan ook zijn omdat die op een kamer heeft gelegen waar de ruit van open stond dus die lag eigenlijk buiten, dat ga ik ook nog eens testen. ;)

Kan aan mijn pc liggen maar ik zie alleen maar een zender liggen en het onderstel van een E325. En je hoort rotorbladen draaien. Is dit het filmpje?

Robin

Tis een filmpje van 8 minuten, dus het zal inderdaad wel aan jouw computer liggen

jammer had het graag willen zien hoe zoon fco2 het doet en op de mini titan is het altijd leuk om te zien aangezien het gewoon een geweldige heli is. Helaas.

Succes met filmen miscien doet het volgende filmpje het wil;)!

Robin.

jammer had het graag willen zien hoe zoon fco2 het doet en op de mini titan is het altijd leuk om te zien aangezien het gewoon een geweldige heli is. Helaas.

Robin.

Vreemd dat het niet wil werken op je computer, ik heb het filmpje wel wat kleiner gemaakt omdat het anders te groot was en het is gecodeerd met de xvid codec.

Heb hem nog een keer geprobeert maar hij doet het egt niet. Ofja hij doet het wel ik zie wel je onderstel maar ik zie hem naar de gond duiken seg maar en op de grond licht je zender. Wel hoor ik de rotorbladen draaien.

Robin.

Robin.

Misschien dat je het filmpje kan uploaden via youtube ;)

AnD; hier krijg ik ook een codec-foutmelding. Met VLC wil hij ondanks dat echter wel gewoon afspelen.
In WMP wil dit niet..

Edit: En na het kijken ben ik duizelig... WHA wat een draaien!

Laatst bewerkt:
Back