Bison Balsa
Je hebt er goed aangedaan een proefje te doen.
Voor een projekt waarmee je bezig bent geen overbodige luxe.
Had ik feitelijk ook moeten doen.
Heb dit probleem ook gehad.
Ik probeerde het op te lossen met een UHU-hart verdunning maar dit bleek knoeiwerk. Uhu-Hart lost niet goed op en heeft de nijging te vlug te drogen naar mijn mening.
Na wat reflectietijd heb ik de oefening overgedaan met Bison-Balsalijm verdunning.
Was blijkbaar de juiste keuze.
Moest ik het nu nog moeten herdoen dan geef ik de boorden een laagje van die Bison verdunning.
Probeer dit even op je proefstuk en weet mij even te berichten over je bedenkingen daaromtrent.
Mvg,
Aurectar
Aurectar, het ziet er geslaagd uit. Fijn dat hij goed vliegt.
Ik heb nog een vraag over de Koverall. Gaat Koverall goed om scherpe hoeken? Bij mijn proefstukjes krijg ik het nog niet goed scherp om de randen heen. Ik smeer het hout in met enkele lagen spanlak, dan leg ik het doek erover en los de lak op met thinner. Dit werkt goed, maar de hechting is niet meteen heel goed, waardoor het doek bij scherpe randen net naast de rand loskomt en enigszins rond de hoek om gaat. Hoe los jij dit op?
Je hebt er goed aangedaan een proefje te doen.
Voor een projekt waarmee je bezig bent geen overbodige luxe.
Had ik feitelijk ook moeten doen.
Heb dit probleem ook gehad.
Ik probeerde het op te lossen met een UHU-hart verdunning maar dit bleek knoeiwerk. Uhu-Hart lost niet goed op en heeft de nijging te vlug te drogen naar mijn mening.
Na wat reflectietijd heb ik de oefening overgedaan met Bison-Balsalijm verdunning.
Was blijkbaar de juiste keuze.
Moest ik het nu nog moeten herdoen dan geef ik de boorden een laagje van die Bison verdunning.
Probeer dit even op je proefstuk en weet mij even te berichten over je bedenkingen daaromtrent.
Mvg,
Aurectar