Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het is gewoon een complot tegen het vliegen van quadcopters,
Over de beeldkwaliteit, elk evenement welk is gefilmt zoals bv: UFO's, yeti, het monster van Loch Ness enz enz, is nooit haarscherp waarom denk je?
De Tesla die in de ruimte hangt duizenden kilometers van de aarde, stuurt haarscherp beeld naar de aarde terug, word ook live op youtube gepost, beelden zijn en ik zeg het nogmaals, haarscherp, maar een near miss zoals deze zou dan onscherp zijn door compressie en andere bewerkingen ! !, komaan, dat kan je toch niet als voor waarheid aannemen jongens.
Je bedoelt: te goed verhaal van beiden, dus ik kruip terug onder m'n steen.Jullie (Brutus en Ernst) moeten gaan samenwonen jongens, jullie zijn een perfecte match.
Nu ga ik nog even met mijn vliegende schotel terug in de tijd, door het zwarte gat, naar 10 augustus 100 BC, even kijken of alles goed gaat met Julius Ceasar.
Doei.
Jullie (Brutus en Ernst) moeten gaan samenwonen jongens, jullie zijn een perfecte match.
Nu ga ik nog even met mijn vliegende schotel terug in de tijd, door het zwarte gat, naar 10 augustus 100 BC, even kijken of alles goed gaat met Julius Ceasar.
Doei.
Jullie (Brutus en Ernst) moeten gaan samenwonen jongens, jullie zijn een perfecte match.
Doei.
Ad hominem, dat hoor/lees ik graag. Het betekent dat je geen argumenten hebt.Jullie (Brutus en Ernst) moeten gaan samenwonen jongens, jullie zijn een perfecte match. ...
Sluiten jullie je ogen maar.
Mij maakt het niet uit of jullie hobby al dan niet verboden wordt.
https://www.kotug.com/newsmedia/videos/drone-technology-safer-tug-operations
Stel er mezelf wel behoorlijk wat vraagtekens bij...
Waarom zou dat wat voor mij moeten zijn? Ik werk niet in de sleepvaart....Iets voor jou @brutus ?![]()