michel pet 23 jul 2011 #1 MikroKopter - Forum: Konstruktion » Mein neuer voll Carbon monocoque Oktokopter
S streetbiker1977 23 jul 2011 #3 edo zei: Zucht, ik moet er toch eens aan denken een klein A4 CNC'tje te bouwen... Klik om te vergroten... Dat idee is ook al een paar keer door m'n hoofd gegaan de laatste dagen... Alleen weet ik niet of het goed doenbaar is...
edo zei: Zucht, ik moet er toch eens aan denken een klein A4 CNC'tje te bouwen... Klik om te vergroten... Dat idee is ook al een paar keer door m'n hoofd gegaan de laatste dagen... Alleen weet ik niet of het goed doenbaar is...
michel pet 23 jul 2011 #4 het is goed te doen maar kost een hoop geld en tijd. ik ben ook opzoek naar een router maar ben er nog niet uit hoe en wat. de meeste spullen kan je hier [goedkoop kopen]. Zapp Automation Ltd - Stepper motors -& Stepper Motor Drivers Seervo motors and Servo Motor Drivers - Ballscrews & linear motion products. : SF1605X650 machined Ballscrew [SF1605-650m] - £32.00
het is goed te doen maar kost een hoop geld en tijd. ik ben ook opzoek naar een router maar ben er nog niet uit hoe en wat. de meeste spullen kan je hier [goedkoop kopen]. Zapp Automation Ltd - Stepper motors -& Stepper Motor Drivers Seervo motors and Servo Motor Drivers - Ballscrews & linear motion products. : SF1605X650 machined Ballscrew [SF1605-650m] - £32.00
XXL66 24 jul 2011 #5 Deze copter is overigens ingezet voor een video van Moby: Flug in Zwentendorf on Vimeo Er is ook ergens een the making of te vinden.
Deze copter is overigens ingezet voor een video van Moby: Flug in Zwentendorf on Vimeo Er is ook ergens een the making of te vinden.