mooi project van Hans

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is zeker een mooi project Hans.
daar wil ik meer van weten

P.s. ook leuk dat het voor vriendelijke mensen is dat forum , dus jaap gaasbeek is ook welkom:mrgreen:

Het zou je gesierd hebben Sandor als je stillekes, zoals meerdere malen aangekondigd, was vertrokken i.p.v. vanuit de deuropening over je schouder te posten. Jaap heeft zijn billen gebrand en moet gewoon even op de blaren zitten, is daarna weer welkom. Is mij ook wel eens overkomen. Is echt geen drie-ring circus voor nodig.

Laatst bewerkt:
Het zou je gesierd hebben Sandor als je, zoals meerdere malen aangekondigd, stillekes was vertrokken i.p.v. nog zoiets te posten. Jaap heeft zijn billen gebrand en moet gewoon even op de blaren zitten, is daarna weer welkom. Is mij ook wel eens overkomen. En jullie bouwen een gigantisch 3-ring circus, halen er van alles bij zodat je door de bomen het bos niet ziet.

heb vanmorgen al gepost dat ze zouden verwijderen , mischien komt je wens wel uit..

Het zou je gesierd hebben Sandor als je stillekes, zoals meerdere malen aangekondigd, was vertrokken i.p.v. vanuit de deuropening over je schouder te posten. Jaap heeft zijn billen gebrand en moet gewoon even op de blaren zitten, is daarna weer welkom. Is mij ook wel eens overkomen. Is echt geen drie-ring circus voor nodig.

het zou jou gesierd hebben als je hier ook niet op had gereageerd;)

wat betrefd Jaap , daar heb jij zo te lezen nog niet de helft van begrepen.:nooo:

[mod]Discussie gesloten daar linken naar andere forums niet toegestaan is.[/mod]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back