Mooie foto's, niet modelbouw

Klopt Bart!
Dat lijntje had ik zelf ook al gezien.
Maar: had je het ook gezien wanneer ik de plaats niet had aangegeven? ;)

Nog wat arbeid van mij:
Genomen tijdens de middeleeuwen dag van de sterrenwacht te Lattrop, vorige week.
Het origineel:

uil-org.jpg

Gecropped, die benen weggewerkt, histogram, helderheid en contrast aangepast:

uil-1.jpg

Wim

Maar: had je het ook gezien wanneer ik de plaats niet had aangegeven? ;)
Waarschijnlijk niet... enne, who cares?
Maar bij mijn fietsers zie je geen contourlijntje. Ik heb het snijvlak met "feather" softer gemaakt.
Er heeft wel eens iemand gezegd, jammer dat die ene niet scherp is. Maar dat vind ik zelf juist zo leuk - als het echt zo gefotografeerd was, dan was er ook maar één van de twee scherp geweest... :p

Nee, Aqua Zoo in leeuwarden. Erg mooi park met dieren. Veel mooier dan emmen omdat het echt een park is met erg veel groen, met hier en daar dieren :)

Ik was vanmiddag op de pier van Hoek van Holland, goede windkracht 8 stond er met al gevolg dat iederen op het strand gezandstraald werd:

img6912.jpg

Hee Cooper, afgelikte beer (Avatar)

Wat is de afkorting van HDR ??

Wel mooie plaatjes !!

groeten, Brandaris

Mooie plaatjes zoals ik al schreef , bedankt Cooper, eens kijken of ik ook zo creatief kan zijn met photoshop.

likse, Brandaris

Bedankt !

Je kan de trialversie van photomatix gebruiken, steken ze wel een watermerk in je foto's, maar volstaat om wat te 'spelen'!
Misschien kan je de grootte van die watermerk afbeelding resizen naar 1op1 pixel zodat je er niets van merkt, maar dat is foefelen hé...

Cooper ik heb de "Photomatix Pro Versie 3.2.4 Final" met serie nr. net gedownload van het internet nu even oefenen en spelen met wat foto's .

groeten, Brandaris

Indrukwekkend Cooper!
Rome?
Ga ik over een paar weken even rondlopen...

Mooie HDR bewerking heb je toegepast, niet te gortig met de tonemapping maar ik vind de perspectief-vertekening echt vreselijk, dat ziet er echt niet uit.
Dat kun je in photoshop eenvoudig verhelpen he, weet je dat ?

perspectief_rome.jpg

Met deze versie is het jammer dat je niet meer ruimte rond de gebouwen hebt want nu moest er een heel stuk afgesneden worden, maar als je die doet met het origineel waar je misschien wel meer ruimte aan de zijkanten hebt gaat het prima.

Laatst bewerkt:
Back