hier is mijn auto de hobbytech str8 ep. alles voor 500 euro behalve de graupner lader die heb ik zelf gekocht. ja en ik weet een losi of mugen is beter maarja ik ga nou eenmaal geen serieuze wedstrijden rijden alleen voor de lol een keer naar purmerend of met zo'n no-nitro cup meedoen.
dat is het voor nu voorlopig. maarja hier zijn de foto's dan:
nog tips en wat vinden jullie ervan?
hobbytech str8 ep - Fotoalbum.eu
het ondertussen kleine aanpassingen gedaan. bijvoorbeeld me lipo's (hardcase) die beschadigden wat aan de zijkant komt omdat me lipo niet helemaal vast in het bakkie lag. stukje zeil genomen en wat lijm. mooi geknipt en vast geplakt gaat er nu wat strakker in maar blijft wel op z'n plaats. nog een extra setje banden. ga deze week waarscheinlijk morgen een ventilator op me motor plaats wordt erg heet namelijk. ooit misschien MMM er in zetten. dit was het dan graag jullie reacties.
dat is het voor nu voorlopig. maarja hier zijn de foto's dan:
nog tips en wat vinden jullie ervan?
hobbytech str8 ep - Fotoalbum.eu
het ondertussen kleine aanpassingen gedaan. bijvoorbeeld me lipo's (hardcase) die beschadigden wat aan de zijkant komt omdat me lipo niet helemaal vast in het bakkie lag. stukje zeil genomen en wat lijm. mooi geknipt en vast geplakt gaat er nu wat strakker in maar blijft wel op z'n plaats. nog een extra setje banden. ga deze week waarscheinlijk morgen een ventilator op me motor plaats wordt erg heet namelijk. ooit misschien MMM er in zetten. dit was het dan graag jullie reacties.