mooie foto's van mijn 1/8 brushless buggy

Discussie in 'Electro offroad' gestart door WonderTiger, 8 jun 2010.

  1. WonderTiger

    WonderTiger

    Lid geworden:
    3 mrt 2010
    Berichten:
    3.718
    Locatie:
    Zaandam
    hier is mijn auto de hobbytech str8 ep. alles voor 500 euro behalve de graupner lader die heb ik zelf gekocht. ja en ik weet een losi of mugen is beter maarja ik ga nou eenmaal geen serieuze wedstrijden rijden alleen voor de lol een keer naar purmerend of met zo'n no-nitro cup meedoen.
    dat is het voor nu voorlopig. maarja hier zijn de foto's dan:
    nog tips en wat vinden jullie ervan?

    hobbytech str8 ep - Fotoalbum.eu

    het ondertussen kleine aanpassingen gedaan. bijvoorbeeld me lipo's (hardcase) die beschadigden wat aan de zijkant komt omdat me lipo niet helemaal vast in het bakkie lag. stukje zeil genomen en wat lijm. mooi geknipt en vast geplakt gaat er nu wat strakker in maar blijft wel op z'n plaats. nog een extra setje banden. ga deze week waarscheinlijk morgen een ventilator op me motor plaats wordt erg heet namelijk. ooit misschien MMM er in zetten. dit was het dan graag jullie reacties.
     
  2. murky123

    murky123

    Lid geworden:
    26 dec 2008
    Berichten:
    2.874
    Locatie:
    alphen aan den rijn , zuidholland
    leuk bakkie hoor.

    een ezrun regelaar van hobbywing zie ik. prima regelaartje, niks mis mee. 120A dacht ik
     
  3. Koenie

    Koenie

    Lid geworden:
    1 aug 2009
    Berichten:
    1.102
    Locatie:
    Hoogmade (vlakbij Leiden )
    Mooie auto, maar jij hebt eigenlijk best veel ruimte vergeleken met m'n omgebouwde Hb lightning 2 pro. Ik kan er net aan de regelaar motor en 1 batterijbakje erop kwijt. Had liever zoals jou gehad zodat het gewicht beter verdeeld is. Maarja rij geen wedstrijden en doe het vooral voor de fun. ( Ik denk dat ik niet zo hoog eindig met mijn cheap- ass wagentje vergeleken met de mugens en losi :p )

    gr koen
     
  4. WonderTiger

    WonderTiger

    Lid geworden:
    3 mrt 2010
    Berichten:
    3.718
    Locatie:
    Zaandam
    @koenie

    helemaal gelijk ik rij misschien ooit is op een baan maar ik ga liever rijden voor fun. ik zit in de vakantie op camping met groot grasveld mooie hobbels en op camping verder nog meer leuke terreinen. ga zelf ook wat jumps kopen bij zo'n bmx site ofzo. maar ik rij ook meer voor fun. bedankt :D

    @murky

    het is 80Amp en bedankt :D
     
  5. rcdaan

    rcdaan

    Lid geworden:
    21 nov 2009
    Berichten:
    533
    Locatie:
    Alphen a/d Rijn
    Mooie auto hoor!

    Heb je die zelf gebouwd of is was het een rtr?
     
  6. WonderTiger

    WonderTiger

    Lid geworden:
    3 mrt 2010
    Berichten:
    3.718
    Locatie:
    Zaandam
    helemaal rtr dat was het mooie :p:p
     
  7. rcdaan

    rcdaan

    Lid geworden:
    21 nov 2009
    Berichten:
    533
    Locatie:
    Alphen a/d Rijn
    Lui varken! ;););)
     
  8. WonderTiger

    WonderTiger

    Lid geworden:
    3 mrt 2010
    Berichten:
    3.718
    Locatie:
    Zaandam
    yeahhh!!!
    als het goed is, is morgen mijn ventilator binnen meteen monteren testen en foto maken jullie zien het morgen wel :D :D :D
     
  9. Koenie

    Koenie

    Lid geworden:
    1 aug 2009
    Berichten:
    1.102
    Locatie:
    Hoogmade (vlakbij Leiden )
    Waar woon je eigenlijk, want een paar gozers en ik hebben vlakbij Leiden een baan aangelegd. Ik rij daar meestal met een 1:8 buggy, als je wil moet je maar een keer langskomen. In de meeting gedeelte van dit forum staat een topic ( iets van radio controlled club leiden ofso ).

    gr koen
     
  10. WonderTiger

    WonderTiger

    Lid geworden:
    3 mrt 2010
    Berichten:
    3.718
    Locatie:
    Zaandam
    ik woon in zaandam kan misschien wel is komen heb totaal geen ervaring maar ja.
    ik ga er even over nadenken. nog bedankt voor de tip ;)
     

Deel Deze Pagina