Mooie Kodak momenten uit Tongeren.

natuurlijk komen er 2 nieuwe yak's met dezelfde kleurenschema. en nogmaals iedereen die er in geinteresseerd is of niet in geinteresseerd is, de kisten zijn perfect. ze vliegen super. de nieuwe yak voorzien van een kleine aanpassing is weer de yak naar mijn wens en ieder zijn wens. het zijn absoluut goede kisten, en super licht voor zijn formaat. ik hoop dat de negatieve praat over de knol kist geremd word. als ik iets mocht veranderen aan de yak wist ik niet wat ik zou veranderen. over de gehele constructie is goed nagedacht. er vliegen niet voor niets tig kisten in de benelux met deze constructie.

ik ben het met gert eens dat iedereen met ervaringen over deze kisten, de kisten zullen beamen.

john

Zoals gert zegt is de basis constructie dezelfde, maar in de yak zit nog een ligger meer. De vleugel is dan ook nog groter.
De ligger die er nu inzat was blijkbaar net iets te zwak, maar dit probleem is nu onder handen genomen.

Mijn vleugel is oersterk en heeft al vele mensen met verstomming doen kijken wat hij aankan...

Alexzzz zei:
knife-edge zei:
men is nooit te oud om tot inzicht te komen... :wink:

Toch niet ook nog electro voor Dennis of wel? :lol:

Grt.

wist je dat, dennis al in 1993 op het wk in oosterijk al met een electro kist vloog!
dat het een motor van robbe was en een accupakket van 30 cellen.
dat er meer dan genoeg vermogen in zat.
dat er maar 1 nadeel was, een vlucht tijd van 7 min.
dat hij de eerste wedstrijd vlieger is de met electro de rc1 vloog.
dat in elk vakblad er wel een artikkel stond wereldwijd.

Jawel, dat wist ik :wink: :lol:

Maar hij vliegt nu al sinds jaar en dag met 25/26cc methanolmotortjes, vandaar..... :D

Grt.

bert de eerste zei:
Alexzzz zei:
knife-edge zei:
men is nooit te oud om tot inzicht te komen... :wink:

Toch niet ook nog electro voor Dennis of wel? :lol:

Grt.

wist je dat, dennis al in 1993 op het wk in oosterijk al met een electro kist vloog!
dat het een motor van robbe was en een accupakket van 30 cellen.
dat er meer dan genoeg vermogen in zat.
dat er maar 1 nadeel was, een vlucht tijd van 7 min.
dat hij de eerste wedstrijd vlieger is de met electro de rc1 vloog.
dat in elk vakblad er wel een artikkel stond wereldwijd.

Volgens mij was Jan van Beek al eerder met electro bezig in de f3a scene............

Wat zei Dennis verder nog over zijn nieuwe aanwinst? De X-tra 2000 gaat er dus uit? Wordt ie electro?

Grt.

Back