Ik ben verbaast dat er nog zoveel mensen met deze "oude" modellen bezig zijn. Ze hebben hun sporen verdiend en je ziet, ze vliegen nog steeds.
Heb Jako een PB-tje gestuurd en heeft inmiddels geantwoordt.
gaat allemaal goed komen. Ik ga zeker een bouwverslag plaatsen.
Jacob, Ik ken dit verschijnsel. Ik heb zo een Moquito gecrashed. Kon hem niet meer zien en kwam als een steen naar beneden. (en nog niet eens zover van mij vandaan) Een andere keer moest een collega vlieger mij met een verrekijker instruktie geven om de kist weer binnen zicht te krijgen.
Ruud, het is inderdaad niet te begrijpen. Alles wordt Hi-tech. Je moet echt je best doen een echte bouwdoos te krijgen. Maar, er was veel kwaliteit verschil. Als de stansmessen bot waren, was het schuren geblazen en in het slechtste geval nieuwe onderdelen snijden. Het zou mij niet verbazen als de Mosquito ooit weer verschijnt. Ik vind de lijnen van deze kist erg mooi.
Was erg verbaast dat deze kisten nog via E-bay aangeboden worden.
Ajen, vliegen jullie bij de zelfde club? Ik heb de draad van Jakkie Takkie over de Cirrus door gelezen. Ook een erg mooie kist uit de zelfde tijd. Alles erg herkenbaar Heb ooit eens een LS1 gehad. Romp van ABS. Erg breekbaar.
gr Harry