motor easystar

• Topicstarter Topicstarter lawrence
  • Startdatum Startdatum
whoho
de easystar is 700 gram+-
deze motor is voor 1500 gram
lijkt me een beetje extreem

Volgens mij lukt het met deze motor om met de easystar zonder vleugels vertikaal te gaan..................

Neem nu gewoon de originele motor en leer daar dan eens heel goed mee vliegen. Daarna vervang je die door een Jamara Pro 480 op 3 lipo's en je hebt meer dan voldoende power om netjes te vliegen. Opo dit moment vliegt mijn easystar met een speed 400 7 volt op 3 lipo's en dat gaat al perfect.

hehe dank je voor de antwoorden maar hou van x-treme met easystar maar ben al meerdere vliegtuigen gwn niet dat ik niet goed kan vliegen ofzo, maar toch bedankt

Grz. Lawrence

Hoi,

ik ben het niet geheel eens met wat Theo zegt..
De originele motor vliegt prima en is ook vast en zeker prima te vervangen voor een jamara pro 480.. Echter als je toch op brushless over wil stappen waarom dan niet gelijk! scheelt je minstens 1 extra regelaar aan kosten. Tevens kan je als je een Easystar koopt vaak nog korting bedingen als je de motor uit de doos laat halen!

Een simpel brushless setje wat niet al te veel vermogen doet staat vast wel vermeld in het easystar draadje.
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=11425&highlight=easystar

Daarnaast kan je alvast kiezen of je met lipo's of nicads gaat vliegen.. Scheelt je ook weer een overstap met nieuwe laders..

Mocht je lipo gaan vliegen.. Zou ik haast voor een 3S (11.1Volt) setup kiezen en niet 2S.. aangezien je daarna met je packs in meer toestellen terecht kan.

Mvg, Vincent

Back