motor EG

hopenlijk klopt mijn domping.
Indien niet,ondervind je hier erg veel last van en valt dit achteraf op te lossen???
Omdat mijn plankje tijdens het lijmproces wat horizontaal is verschoven,het hout hangt +-2mm over de rand van de neus,de andere kant is het dus 2mm naar binnen opgeschoven,echter raakt het plankje overal het elapor dus vermoed ik dat dit niets veranderd???
Dit is mijn enige vrees nog,dat mijn domping niet klopt,of moet ik me daar zo geen zorgen over maken???

ps:als er iets is met de domping,valt dit toch op te lossen met de instellingen van mijn zendeR?ik heb een futaba FF7 ,dan kan ik waarschijnlijk wel een paar functies mixen waarbij het probleem opgelost is of zie ik dit verkeerd?ik haal niet graag de motor er terug af voor rondelletjes,dit lijkt me niet echt makkelijk dus jah.... ps:ik bereid me gewoon voor op MOGENLIJKE problemen,ik weet niet of er problemen zijn dus!Maar toch....

Hahahaha, wat kan jij je druk maken :D

Het lijkt mij dat de domping niet veranderd is omdat het motorschot iets naar beneden gezakt is.
Wat wel mogelijk is, is dat de motor nu de binnenkant van de EG raakt,kijk daar even goed naar ! (ronddraaien en heel goed kijken en luisteren)

Over de power ben je dus ook wel tevreden :wink:
Meet even opnieuw je CG punt uit, dat zal waarschijnlijk wel veranderd zijn met de andere motor.
De FF7 is een prima zender, kan je genoeg in afstellen indien nodig !

Verders ziet het er goed uit :wink: Nu wachten op knap weer !

René

ja sorry dat ik me zo druk maak mensen :lol:
Jah je ziet dat het door een amateur gemaakt is(1e keer dat ik zo'n motoschot en verder maak...)
voor de rest ben ik wel nog blij met het resultaat hoor:)
de motor raakt niets binnenin,alleen moet ik dat balkje vooraan van men canopy wat inkorten(dat balkje dat hje vooraan in je neus klikt/schuift),dit raakt de motor wel lichtjes af en toe ,simpel op te lossen,mijn kabeltjes lopen langs de zijkant en ga ik dus gewoon met ducktape/lijm vashangen tegen de wand,voor de rest lijkt alles ok,de spinner heb ik wat meer voorraan op de motorass gezet zodat de spinner de vijzen niet raakt.
Idd,hopenlijk valt woensdag wat mee qua weer,gelijk testen dan :lol:

mvg sven

Normaal eindigt men gezaag/gevraag hier rene,bedankt voor alles!

eg heeft zijn maiden vandaag gehad,zonder problemen.
Wat een verbetering tov die spd 400!
Draait die typhoon ook goed op een 3 cells lipo?
Ik wil niets verbranden vandaar de vraag!

mvg sven

Met je setup kan je gewoon met een 3S lipo vliegen (doe ik ook).
De motor trekt dan iets van 24 Amps met jouw setup.
Ik heb nu een 3S 1200 Hyperion erin, ik heb de "accubak" in de EG helaas niet iets groter gemaakt bij het bouwen.
Dus kan ik niet zomaar elke 3S erin zetten helaas. Maarja, binnenkort maar even een dikke 2S bestellen.
Duurt dan iets langer voor ik op hoogte zit maar dan kan ik wel langer vliegen !

Heb je nog leuke/mooie foto's gemaakt ?? :D

René

foto's niet echt wel een clipje waar ik even in stijg.(niets spectaculair)
Zweven doet hij ook super goed!!!
[/media]

mvg sven

Laatst bewerkt door een moderator:
hey leuk om te zien . maar echt snel omhoog gaat hij precies toch niet ? mss is het omdat ik het gewoon ben dat men eg recht omhoog gaat hihi.

een vraagje hoe krijg je je filmpje hier op het forum ? heb ook wel filmpjes maar die zijn meer dan 1gb groot .moet je die verkleinen en hoe doe je dat ?

groetjes

ik vind dat hij net wel goed genoeg stijgt hoor!
Ik hoef geen zwever die verticaal gaat!!
Dus deze setup is perfect voor mij ;)

Back