motor en esc

Hallo ik ben nieuw hier en heb een vraag Ik heb nu een monstertruck van het mBestnr.: FS racing met een 550 motor 19T en een esc 420 90A kan ik een ander motor en tandwiel monteren (23T en motor Bestnr.: 230477 - 89 van conrad) zonder problemen of moet een andere esc hebben en zoja welke?
Alvast bedankt voor een reactie

Ik kan uit je text nou niet echt opmaken wat je nou bedoeld of wilt vragen. Misschien kan je je vraag even opnieuw formuleren.

Ik kan uit je text nou niet echt opmaken wat je nou bedoeld of wilt vragen. Misschien kan je je vraag even opnieuw formuleren.
Sorry ik heb een mt van fs racing met een rc 550 motor en een esc 420 90A althans dat staat er op. Nu heb ik bij conrad een andere motor en tandwiel besteld te weten Bestnr.: 230477 - 89 15T en een tandwiel 23T. Er zit nu 19T op. Kan ik die 23T en nieuwe motor er gewoon op zetten of moet ik een andere esc hebben.
Dan heb ik nog een vraag kan er op de huidige esc de 420 0-A een brushless motor gemonteerd worden??
Misschien klinkt allemaal raar wat ik zeg maar ik ben een beginner
Groeten Danny

Laatst bewerkt:
Kwa tandwielen kan ik je geen antwoord geven maar die motor die je hebt besteld is denk ik een stuk zwakker als je huidige motor.

De Conrad 15T motor trekt 16A en je huidige ESC is gemaakt voor maximaal 90A als ik het zo lees.
Vaak zijn de ESC en motor wel op elkaar afgestemd, dus denk ik dat je huidige motor wel sterker is.

16A is ook veel te weinig voor een Monster Truck. Ik zou even langs een modelbouwwinkel hoppen met je MT en je daar laten advisren. Op het internet is ook weinig info te vinden over de specificaties van je auto.

Back