Motor kapt ermee in vlucht (+filmpjes)

• Topicstarter Topicstarter Duccan
  • Startdatum Startdatum
Han zei:
Het is wel anders om hoor.
Lezen Samuel.
En waarom altijd van die krapbemeten regelaars.

En hoe zit het nu met de koeling van de regelaar.
Dat is denk ik niet veel bij zo'n minimag.

Laat filmpjes maar zitten.
Zie alleen de eerste crash.
Tja wat moet ik daar van zeggen.
Een club zal niet gek zijn voor een paar vlieglessen.

Han.

ohw srr was et effe vergeten :oops:
echt mijn excuses han :(

groeten

samuel speltdoorn zei:
is dat de eerste keer dat je daarzo met vliegt of had je er al eerder mee gevlogen maar nog niet gecrashed?

groeten

Owh w8...nu dat ik erover nog denk. Dit is niet mijn 1e vlucht. Ik ging laatst ook vliegen maar toen stond er ergg veel wind en elke keer dat ik tegen de wind vloog deed ik mn gas zo'n beetje uit, omdat ik anders veel te veel lift had en zowat een looping maakte. Maar toen vloog ik niet de hele tijd met vol gas dus......en nu vlieg ik wel met vol gas, en nu flipt mn motor.
conclusie: regelaar kan motor niet aan.
(toen was ik trouwens niet gecrahed, geen filmpje van. Was wel camera bij, maar toen vloog ik de hele tijd precies boven ons, dus hij kon hem helemaal niet volgen en had daarna geen zin meer om te filmen, dus zo'n beetje in het hele filmpje zie je alleen gras)

Nou ik heb dus alles klaar voor deze week en hoop zaterdag en zondag te vliegen , met instructeur , op de verkeerde mode :cry:

Verder, steekt je fietsbel gewoon voor uit? zit hij niet in het vliegtuig?
En kwa koeling zit het wel goed bij de minimag, de moterophanging is aan de zijkanten helemaal open en in de staart zitten 2 grote koelopeningen voor de afvoer.

^
||

das waar, en de prop blaast nog eens frisse lucht in de mini ook, alleen kan het erbij mij niet echt makkelijk weer uit want ronde de lipos en servosnoeren zit een speciaal soort lichtgewichtschuim dat ooit eens bij een tv zat, echt zalig daht dat 1 vierkante dcm 3 gram of wel minder weegt, tenzij ik me vergis :roll:

grtz

Back