Motor Lama2

Hallo,

Heb eindelijk de Lama2 in huis. meteen problemen... ten eerste als ik de accu aansluit geeft ie "storing" eventjes. heb de controller aanstaan natuurlijk. de 2de keer dat ik wilde vliegen gaf ie volgas (zeg maar) maar ging daarna redelijk snel 2 weer uit. niks gebroken of kapot BEHALVE de 2de motor!! de motor die de onderste bladen aandrijft. Ik net op internet zoeken naar een 2de motor maar uit amerika is verschepen 30 dollar voor een motortje van 10 dollar... kan geen winkel in NL vinden? weet iemand een winkel in NL die de lama2 (onderdelen) verkoopt?? en weet iemand waarom de helicopter zo raar aan de haal ging?

MVG

Daan

Waarschijnlijk krijgen wij deze week de onderdelen van de lama V2 binnen.

Zie onze webwinkel op stuur een pb.

Groeten,

Ed

heb het zelfde meegemaakt in de zaal, veel storingen en dan opeens gelijk een raket de lucht in, en onbestuurbaar ( thuis geen enkele storing )
kan daar geen gewone motor in ?
IK KOOP DE ONDERDELEN BIJ :http://www.m3shop.com

ed je hebt een pb.

weet iemand waar de stoing vandaan kan komen? en hoe dat te verhelpen is? electronica is helaas niet mijn sterktste punt..

Groet!

Ik had ook storing bij mijn eerste vlucht, niet zo vreemd want de antenne was opgerold en lag naast de regelaar in de cockpit. Die moet je afrollen en naarbuiten halen, ik heb hem een paar keer om het landinggestel gedraaid en ong. 30 cm hangt los naar beneden. Geen storing meer gehad ! Ik heb hier extra bladen besteld en ontvangen: helifever.com.

Motortje is niet stuk, nieuwe van Pjotrrr overgenomen (top! service! :) ) maar controller is doorgebrand.. :cry: iemand een spare controller??? lol

ik ga weer op zoek...

Ik heb gister een lamaatje 2 in mijn handen gehad
(ja hij is nog heel hoor)

De motortjes lijken mij gewoon een robbe 180 of graupner speed 320

heb verder zelf niets liggen... is mijn eerste heli, en gaat meteen lekker.. helifever heeft ze maar zijn uitverkocht. hobby japan heeft ze ook, maar die is 45 dollar. erg duur maar zal vanavond toch maar 1 bestellen denk ik.

Hallo,

Sorry we hebben alleen enkele spare bladen ontvangen en een paar cabins. Vanaf de 19-1 zullen we weer voorraad hebben van de parts en helis.

Groetjes

Ed

Daantjo zei:
Hallo,

Heb eindelijk de Lama2 in huis. meteen problemen... ten eerste als ik de accu aansluit geeft ie "storing" eventjes. heb de controller aanstaan natuurlijk. de 2de keer dat ik wilde vliegen gaf ie volgas (zeg maar) maar ging daarna redelijk snel 2 weer uit. niks gebroken of kapot BEHALVE de 2de motor!! de motor die de onderste bladen aandrijft. Ik net op internet zoeken naar een 2de motor maar uit amerika is verschepen 30 dollar voor een motortje van 10 dollar... kan geen winkel in NL vinden? weet iemand een winkel in NL die de lama2 (onderdelen) verkoopt?? en weet iemand waarom de helicopter zo raar aan de haal ging?

MVG

Daan
:lol: voor 16 euro op deze link heb je twee nieuwe motoren :wink: http://www.eheli.nl/winkel/index.php

Back