graag ik wat info en raad gekregen.
ik heb een racertje op de kop kunnen tikken met volgende setup in.
motor LMT Basic xl 3600
regelaar castle creation phoenix 80
prop graupner 5x5
maar meer info heb ik niet gekregen. welke accu moet daarin ?
ik heb er eens kort een 3s 2200mah aangehangen en kort volgas gegeven. kom ik op 117 amp.
moet ik naar 2s, kleinere prop of zwaardere esc ?
mijn vliegkunsten kunnen de eventuele snelheid wel aan, vraag me enkel af of de setup het gaat houden of ik beter iets verander.
een 2de toestel heeft een totaal andere motor. daar zit een mega 22/30/3 met 1250kv in. das iets totaals anders. er zit een 7x7 prop op maar geen esc. deze wil ik ook vliegend maken maar ik vermoed dat deze een totaal andere prop/accu nodig heeft. Op 3s 2200mah trekt die maar 15 amp
alvast bedankt
ik heb een racertje op de kop kunnen tikken met volgende setup in.
motor LMT Basic xl 3600
regelaar castle creation phoenix 80
prop graupner 5x5
maar meer info heb ik niet gekregen. welke accu moet daarin ?
ik heb er eens kort een 3s 2200mah aangehangen en kort volgas gegeven. kom ik op 117 amp.
moet ik naar 2s, kleinere prop of zwaardere esc ?
mijn vliegkunsten kunnen de eventuele snelheid wel aan, vraag me enkel af of de setup het gaat houden of ik beter iets verander.
een 2de toestel heeft een totaal andere motor. daar zit een mega 22/30/3 met 1250kv in. das iets totaals anders. er zit een 7x7 prop op maar geen esc. deze wil ik ook vliegend maken maar ik vermoed dat deze een totaal andere prop/accu nodig heeft. Op 3s 2200mah trekt die maar 15 amp
alvast bedankt
Laatst bewerkt: