ron van sommeren
Forum veteraan
Handig om Gorredijk op te nemen in de titel van de discussie. Grotere kans dat iemand uit jouw buurt dan reageert... Is er iemand in de omgeving van Heerenveen/Drachten die mij hierbij kan helpen? ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Handig om Gorredijk op te nemen in de titel van de discussie. Grotere kans dat iemand uit jouw buurt dan reageert... Is er iemand in de omgeving van Heerenveen/Drachten die mij hierbij kan helpen? ...
Welk type plug heb je er uit gehaald en welk type heb je er in gedaan?Ben gisteren weer even met mijn vader met onze airboot aan het varen geweest.
Het motortje liep erg slecht terwijl hij een paar dagen eerder perfect draaide, nu heb ik alleen maar een gloeiplug verwisseld. Kan het zijn dat hierdoor de motor slecht gaat lopen???.
Mijn vader was er niet zo hele blij mee dat ik dat heb gedaan, nu moet hij de motor weer opnieuw gaan afstellen
Een goede motor hoef je maar 1 keer af te stellen
Een goede motor hoef je maar 1 keer af te stellen
Dat kan 3 dingen betekenen.
1. Je hebt geen idee wat de optimale afstelling van een motor inhoudt. (lijkt me niet, maar ik houd de mogelikheid toch open...)
2. Je vliegt met iedere motor maar 1 keer (zou zo maar kunnen), wordt wel een dure hobby zo...
3. Je vliegt met grote benzinemotoren. De meeste daarvan zijn tamelijk onkritisch en daar valt ook nauwelijks iets aan af te stellen.
Maar we hebben het hier over een ST 60, een hele goede motor voor specifieke doeleinden en niet iets voor de eerste de beste sufferd.
Vandaar de raadgevingen.
Nee hoor je bent helemaal niet bot, deze hobby delen we ook met z'n 2en.overigens, kan je vader niet ook online komen ? Een beetje vader moet toch wel ff wat tijd met z'n zoon doorbrengen, lekker samen de motor afstellen !......
....mijn zoon is ook 12 en hij "kost" mij als ik het slim speel maar minimaal 3 uur per week modelbouwen. (en het is mijn hobby ook!)
(of ben ik nu te bot ?)