Ik heb hier nog een motor liggen: Trust 50
Wilde deze gebruiken als ipv een: Torque 4016/500.
Omdat ik die trust 50 nog heb liggen.
Beide zijn buitenlopers, +- zelfde gewicht en zelfde kv.
http://www.precisionaerobatics.com/product_details.php?pid=592
Extreme Flight RC
Alleen wordt de trust 50 gebruikt als een motor die je achter het motorschot plaatst. Heeft ook maar aan een kant schroef bevestiging.
Dat kan met de torque 4016/500 ook.
Alleen deze kan je ook omdraaien en voor op het motorschot plaatsen met zon kruis en aan de ene kant en aan de andere kant op de as een propadapter met de prop erop.
Maar dan nog kan ik de huls met magneten verwijderen van de as en koperwikkel.
Nu kan ik aan de kant voor waar ik een kruis op op kan zetten een stukje as laten uitsteken , stukje vlakken en een wheelnut opzetten.
Nu zit aan beide kanten van de motor een lager dus ik denk dat het moet lukken of zou zon motor er niet voor geschikt zijn?
Punt is wel dat de lucht er normaal aan de voorkant ingaat en er aan de achterkant er aan de zijkant uit gaat.
Als ik hem omdraai kan de lucht er moeilijk in aangezien die er van de zijkant in zou moeten en aan de achterkant eruit.
Twijfel twijfel.....
Is een topkwaliteit motor maarja
Edit:
Kan ook nog een motor mount gebruiken natuurlijk.
Maar dan is de vraag weer welke+ ik heb dan extra gewicht.
Wilde deze gebruiken als ipv een: Torque 4016/500.
Omdat ik die trust 50 nog heb liggen.
Beide zijn buitenlopers, +- zelfde gewicht en zelfde kv.
http://www.precisionaerobatics.com/product_details.php?pid=592
Extreme Flight RC
Alleen wordt de trust 50 gebruikt als een motor die je achter het motorschot plaatst. Heeft ook maar aan een kant schroef bevestiging.
Dat kan met de torque 4016/500 ook.
Alleen deze kan je ook omdraaien en voor op het motorschot plaatsen met zon kruis en aan de ene kant en aan de andere kant op de as een propadapter met de prop erop.
Maar dan nog kan ik de huls met magneten verwijderen van de as en koperwikkel.
Nu kan ik aan de kant voor waar ik een kruis op op kan zetten een stukje as laten uitsteken , stukje vlakken en een wheelnut opzetten.
Nu zit aan beide kanten van de motor een lager dus ik denk dat het moet lukken of zou zon motor er niet voor geschikt zijn?
Punt is wel dat de lucht er normaal aan de voorkant ingaat en er aan de achterkant er aan de zijkant uit gaat.
Als ik hem omdraai kan de lucht er moeilijk in aangezien die er van de zijkant in zou moeten en aan de achterkant eruit.
Twijfel twijfel.....
Is een topkwaliteit motor maarja
Edit:
Kan ook nog een motor mount gebruiken natuurlijk.
Maar dan is de vraag weer welke+ ik heb dan extra gewicht.