Ik heb op zolder nog een Blue Zaccu van Bleu Airline's liggen die ik als erfenis heb van een overleden vriend. Nu wil ik hem bouwen maar zit een beetje met de motor setup.
Volgens de bouw beschrijving moet er een speed 400 6V gear 4:1 met een 13x7 op 7-8 cellen 1400 AE cellen. We hebben des tijds om de bouwtafel gezeten en het over deze kist gehad hoe hij het wou. Ik had des tijds de zelfde kist met de standaard setup vliegt leuk maar niet specaculeer, hij wou hem hot real hot. Ik heb nu zo iets ik zal zijn wens in vervulling laten gaan ter ere van hem.
Gegevens van de kist zijn:
Spannweite 1560 mm
Flächenbelastung 38 g/qdm
profil HQ 1.0
gewicht met standaard setje 950 g
Bedoeling is om hem met 3S of 4S lipo te gaan vliegen.
Op de site van Blue Airline's vind ik de setup Kontronik fun 480-42 met een vertraging 4,2:1
nu ben ik op internet wezen zoeken naar dit setje en gegevens maar heb mijn twijfels er over wat voor power er uit komt. Ik zit zelf te denken aan een Kontronik 500-48 gear 5.2:1 op 3 lipo's
Zijn er forumleden die deze setjes kennen of die een suggestie hebben.
Volgens de bouw beschrijving moet er een speed 400 6V gear 4:1 met een 13x7 op 7-8 cellen 1400 AE cellen. We hebben des tijds om de bouwtafel gezeten en het over deze kist gehad hoe hij het wou. Ik had des tijds de zelfde kist met de standaard setup vliegt leuk maar niet specaculeer, hij wou hem hot real hot. Ik heb nu zo iets ik zal zijn wens in vervulling laten gaan ter ere van hem.
Gegevens van de kist zijn:
Spannweite 1560 mm
Flächenbelastung 38 g/qdm
profil HQ 1.0
gewicht met standaard setje 950 g
Bedoeling is om hem met 3S of 4S lipo te gaan vliegen.
Op de site van Blue Airline's vind ik de setup Kontronik fun 480-42 met een vertraging 4,2:1
nu ben ik op internet wezen zoeken naar dit setje en gegevens maar heb mijn twijfels er over wat voor power er uit komt. Ik zit zelf te denken aan een Kontronik 500-48 gear 5.2:1 op 3 lipo's
Zijn er forumleden die deze setjes kennen of die een suggestie hebben.