motor start niet

• Topicstarter Topicstarter jan baja ss
  • Startdatum Startdatum
krukasspeling voel ik nog niet me koppeling is een elcon en mee klok is nog de orgineele me houder is nog kunstof en me buitenste lager waar me koppelingsklokas door loopt drukt hij soms iets naar buiten snap niet hoe dat kan.
als ik een andere klutshouder neem welke moet ik dan nemen en welke koppelingsklok is beter dan die er bij zit.

Heb je vulringetjes tussen je klok en en de cbh en tussen je kleine tandwiel en de cbh?

Ik zou een cbh van vertigo nemen
Als je koppelingsklok recht is dan hoef je eigenlijk geen ander.
Anders van turtle één nemen

vulringen zitten er tussen buitenring lager heb ik nu in het huis gelijmt als hij weer los komt dan moet er aluminium komen.

zit effe te kijken welke cilinderset ik zal bestellen geen cy meer denk ik al hoe wel zijn ook die er nooit last mee hebben hele chroom in de want is los gekomen dat spul zit ook aan me zuiger.

zijn er meer hier geweest las ik al die dit ook hadden.

past er een zenoah cilinder op een cy motor 26cc.
Een Zenoah cilinder past ook op een CY, je hebt alleen een andere pistonpenlager (G07312) en centreerringen (G07312.1) nodig om de zuiger passend op de drijfstang te krijgen...

Wie met de dremel/vijl uit de voeten kan, kan ook de zuiger ff aanpassen...

Edit: Haarlem is niet naast de deur, anders had je gerust even langs mogen komen...

In welke staat je motor verkeerd is uit je verhaal moeilijk op te maken, het niet starten kan allerlei oorzaken hebben... Een "kenner" zou er eens een blik op/in moeten gooien, soms willen foto's wel eens duidelijkheid geven...

komt goed hoor ik heb een nieuwe cilinder in besteling staan komt geen cy meer op deze keer.

motortje loopt weer mooi zitten nu twee tankjes op zit een nieuwe set op 26cc zenoah viertakt nog een beetje eerdaas effe stellen ben nog niet voluit geweest.
na de derde tank ga ik effe stellen denk ik.

kan dat ook al een viertact op een bigscale heb ik nog nooit van gehoord zou ik dat merk eens mogen hebben lijkt me mooi voor op men stockcar

"viertakt nog een beetje" wil zeggen dat de motor nog niet loopt zoals het hoort en afgesteld moet worden...

Er ligt dus geen viertakt motor op de auto... :mrgreen:

Back