Motor startbox

Ik heb een startbox waarvan een motor van de twee kapot is. Kan ik ergens een los motortje bestellen? Zo ja welke? Het is een Powerstart.

Ik hoor graag van jullie.

hoi ik heb net ge-googled en vind er genoeg over.....suc6 met zoeken.

ps ik zou alle 2 de motoren vervangen.

ik zou meteen een goede kopen.
gewoon een met een normale startmoter er in en niets met snaren en zo.
dat geeft alleen maar onnodige weerstand

Graag zou ik willen weten waar ik deze motoren kan kopen. Ik zou niet weten wat ik moet kopen. Graag concreet advies.

Alvast bedankt.

Wat voor motor zit erin?
Is het een 775 of zijn het 2 kleinere van die 540 formaat?

Ik heb zelf de standaard 540 motoren van mijn startbox vervangen voor 23 turns motoren met verwisselbare koolborstels. De motoren gaan langer mee en zijn keachtiger.

Het is een startbox met twee motoren die verbonden zijn door snaren. Ik weet niet welk type motoren het zijn. Ik gebruik hem voor mijn 1:16 vrachtwagentje.

Waar kan je losse motoren bestellen?

Op de ene motor die nog heel is staat geen typenummer. Hoe weet ik welke ik moet bestellen? Hoeveel omwentelingen per minuut? Enz.

Iemand een goed idee hoe ik de auto zonder startbox toch kan starten? Ik moet hem namelijk voor iemand anders aan de praat krijgen en ik wil eerst zien of hij het doet voordat ik een nieuwe startbox aanschaf....

Alvast bedankt.

Heel rap aan het vliegwieleke draaien :cool:.

Er zijn heel weinig andere methodes dan een startbox gebruiken als er geen andere voorzieningen zijn op de motor (trekstarter of rotostart).

Is het deze? XCEED Startbox Powerstart off-road 108300
Volgens de site zitten er 775 motoren in (artikelnummer 108304), waarschijnlijk heb je daar wel genoeg aan?

BTW: niet om lullig te doen, maar ik heb even in je posthistorie gekeken en je hebt in twee weken tijd 7 topics geopend met vragen waarop het antwoord al veelvuldig is gegeven en/of waarop het antwoord met weinig moeite zelf te vinden is. Ik kan de reactie van hanskez wel een beetje begrijpen.

Toch blijf ik na het zoeken op Google of forums vragen hebben. Die kunnen jullie tot nu toe heel goed beantwoorden. Hier is het forum toch voor bedoeldt lijkt me?

Als ik met de zoektermen "powerstart" en "startbox" binnen 5 seconden de pagina gevonden heb waarnaar ik in mijn vorige post linkte (bij mij tweede en derde hit op Google), vraag ik mij af hoe jij gezocht hebt.

Ja, prima heel goed! Maar dat is helaas niet de juiste startbox. Buiten dat hebben jullie vaak veel slimmere suggesties...

Ja, prima heel goed! Maar dat is helaas niet de juiste startbox. Buiten dat hebben jullie vaak veel slimmere suggesties...

Als jij niet eens kunt vertellen welke versie of welke motoren jij hebt hoe kunnen wij dan je verder helpen. Overigens heb ik een antwoord gegeven waarvan ik bijna zeker ben dat het een nuttig antwoord is. Je moet gewoon beide vervangen voor iets wat je kunt vinden.

Back