Hi,
ik heb een probleem dat als ik weinig gas geef de motor gaat schudden
hij staat nog los op rubber plaatjes die weer op een los plankje liggen dat weer in de romp ligt...
ik durf de motor nog niet vast te schroeven want als het fout doe he...
Als ik meer gas geef(>40%) dan wordt het geluid ook minder en dan trilt ie alleen nog. Ik weet gewoon niet hoe ik de motor zo optimaal mogelijk kan laten lopen (dat ie niet heel erg aanloopt in de schroefas koker ofzo) en de kardankoppeling en schroefas lijkt ook wat te zwengelen maar hij lijkt zeer recht....
hier nog wat foto's: (zijn misschien wat slecht maar ze zijn sterk verkleint...)
Hij lijkt hier wel scheef maar ik hield de boot een beetje schuin...(hij zit nog niet vast hea..)
een van achteren gefotografeerd
nog een keer nu draaiend...
en nog een keer zoals ie hoort...(recht)
P.S. Ik zal ff proberen om een filmpje te maken.
ik heb een probleem dat als ik weinig gas geef de motor gaat schudden
hij staat nog los op rubber plaatjes die weer op een los plankje liggen dat weer in de romp ligt...
ik durf de motor nog niet vast te schroeven want als het fout doe he...

Als ik meer gas geef(>40%) dan wordt het geluid ook minder en dan trilt ie alleen nog. Ik weet gewoon niet hoe ik de motor zo optimaal mogelijk kan laten lopen (dat ie niet heel erg aanloopt in de schroefas koker ofzo) en de kardankoppeling en schroefas lijkt ook wat te zwengelen maar hij lijkt zeer recht....
hier nog wat foto's: (zijn misschien wat slecht maar ze zijn sterk verkleint...)

Hij lijkt hier wel scheef maar ik hield de boot een beetje schuin...(hij zit nog niet vast hea..)

een van achteren gefotografeerd

nog een keer nu draaiend...

en nog een keer zoals ie hoort...(recht)
P.S. Ik zal ff proberen om een filmpje te maken.
Laatst bewerkt: