H
hilbren
Guest
Hpi_Racing zei:oke zal wel ff een verse r3 proberen of is een andere beter?
r3 is goed,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hpi_Racing zei:oke zal wel ff een verse r3 proberen of is een andere beter?
GeneralNL zei:R3 is goed? Hmmm, bij mij niet echt namelijk (bij dit koude weer). Ik wou laatst eens mijn motor starten met plug 3 en dat wou voor geen meter. Ik heb toen maar mijn motor voorverwarmt met een verfafbrander (Niet heet maar warm) en na 1 x trekken liep ieAlleen op lage toerentallen kon je wel merken dat ie het er moeilijker mee kreeg... Volgende keer als ik weer ga rijden ga ik een Plug nr. 2 proberen.
BTW Ik heb ook een HPI RS4 N3.
nee is niet zo, het hele mengsel zorgt voor meer koeling. dus meer brandstof is meer koeling (geld alleen bij nitro motoren volgens mij)Blade_3 zei:als je motor te heet word en het ligt niet aan het luch-brandstofmengsel, dat ie dus te arm staat, dan is het tog de brandstof die dan te weinig olie in zich heeft??, misschien word die motor gewoon veel te warm doordat de motor te weinig koeling krijgt omdat olie voor koeling zorgt. misschien kun je eens een brandstof proberen met een hoger percentage olie...
dat is idd de stationair schroef en daarmee bepaal je hoever de servo de carb kan dichtduwen en hoever je carb ook openstaat op staionair, maar dat kan je beter regelen met de gastrim op je zender.
manusje zei:de hpi motor moet 2,5 /2,75 slag open staan als dan de auto af slaat licht het aan de plug de plug moet r3 zijn.
volgens mijn hebben deze motors geen lucht schroef op de gas schijf zitten dus daar hoef je niet over in te zitten,
wat voor brandstof gebruik je het moet 16% zijn want daar licht ook een gedeelte koeling in en heb je genoeg gaten in je kap aan de voor zijde zitten.
hoe oud is de zuiger en cilinder heeft hij nog genoeg compressie ook als hij koud is want als de motor warm wordt gaat je dat pas merken als de zuiger en cilinder versleten is.
manusje zei:de hpi motor moet 2,5 /2,75 slag open staan als dan de auto af slaat licht het aan de plug de plug moet r3 zijn.
volgens mijn hebben deze motors geen lucht schroef op de gas schijf zitten dus daar hoef je niet over in te zitten,
wat voor brandstof gebruik je het moet 16% zijn want daar licht ook een gedeelte koeling in en heb je genoeg gaten in je kap aan de voor zijde zitten.
hoe oud is de zuiger en cilinder heeft hij nog genoeg compressie ook als hij koud is want als de motor warm wordt gaat je dat pas merken als de zuiger en cilinder versleten is.