motoraanbieding Hobbyin

Discussie in 'Pylonracen & speedmodels' gestart door laurens, 15 jun 2004.

  1. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ik heb net de hobbyinkrant binnen, en er is een irvine 40 abc in de aanbieding, voor 95 euro. Dit is toch de motor die gebruikt (kan) word(en) bij Q500 races? Misschien een interresante aanbieding voor beginnende pylonracers.
     
  2. M.l.v.Doesburg

    M.l.v.Doesburg PH-SAM

    Lid geworden:
    9 nov 2002
    Berichten:
    1.558
    Locatie:
    Oegstgeest
    De irvine 40 abc wordt inderdaat gebruikt tijdens de q500 races :D
    En 95 euro is idd NIET DUUR!!!!!!!
    Andere motoren die veel gebruikt worden zijn de OS en de thunder-tigre .40.
    Zelf heb ik ook 3 Irvine 40 (ouder typen) motoren waar ik zeer tevreden over ben :D

    Groeten Martijn
     
  3. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Mooi dan ga ik er in de vakantie wel 1 inslaan zodat ik er alvast 1 heb :twisted:
     
  4. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    Laurens.... zorg nou dat je ergens mee kan vliegen, en ga geen dingen aanschaffen voor 'later'. Zonde als je zonder vliegende modellen zit op het kamp. :roll:
     
  5. Joriz

    Joriz

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    173
    Locatie:
    Amsterdam
    Ik heb onlangs een tweedehands Irvine 40 (oude model) gekocht bij Hobby-In voor 70 euro. Nog nooit gedraaid en zonder uitlaat helaas. Het is ook een ABC, maar ik denk dat degene waar jij het over hebt het nieuwe model is. Volgens Martijn (de kenner op dit gebied) zijn de ouder sneller :lol: . Dus als je echt wilt gaan winnen, Laurens, heb je toch niet de goede als je deze van 95 euri zou kopen. En bovendien heeft Joost gelijk dat het verstandiger is om eerst eens iets vliegklaar te maken, daarmee goed te leren vliegen zodat je op het kamp ook lekker kan vliegen !! maar goed dat verhaal heb je wel eens eerder gehoord denk ik :lol:

    Groenten Joris
     
  6. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    laurens spaart al een jaar voor een gyro, nu nog een jaar vor een ff9, dan het jaar erop is de irvine aan de beurt denk ik :wink:
     
  7. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Kzeg niet dat hem hem meteen ga kopen. FF9 enzo heb ik voorlopig niet nodig. Het wat meer bedoeld voor mensen die ook van plan waren (ooit)met Q500 te beginnen

    @ Joost
    Ik denk wel dat ik heli en vliegtuig klaarheb op kamp.
     

Deel Deze Pagina