motorblok

Bestaan er geen sites waar je al volledige electro motorblokken ( met propeller en hoekregelaars van de propellers) kunt kopen, omdat het afstellen van de motor waarschijnlijk het moeilijkste is??

eeh , waar heb je t over , een electro motor in een heli ?
die hoef je niet af te stellen , mss moet je wat duidelijker zijn in je uitleg

ok , nieuw hier dus.
je zogenaamde propellor is onderdeel van je heli bouwpakket .
je motor is een losse motor die een klein tandwiel erop geschroefd heeft en in de gebouwde heli gemonteerd word . er is niet zoiets als motor-versnellingsbak-propellor eenheid .
mss errug verstandig om eens te kijken en vragen bij een club , dan word veeel heel snelduidelijk

Een RTF kopen. Kant en klaar.

Nou, dat valt in mijn geval een beetje tegen. Ik heb ook een RTF gekocht, waarvan de claim is dat 'ie in de fabriek is testgevlogen. Dat lijkt me stug want er stonden een paar zaken toch best fout afgesteld. Ik zou wel eens willen weten hoeveel van die RTF sets nu werkelijk ready-to-fly zijn? Dus, uit de doos, accu opladen en fladderen maar... Die 2 kanaals plastic nanogram dingen wel. Co-axiale helicopters wellicht ook, dat zou best wel eens kunnen.

Heeft er iemand al eens een collective-pitch helicopter als RTF kit gekocht en zo uit de doos gevlogen?

Een Cp lijkt me sterk..
Deze moeten doorgaans even wat afgesteld worden.

Maar je weet nooit...

Back