motorblokje kiezen.

• Topicstarter Topicstarter sevadi
  • Startdatum Startdatum
Sevadi

Ik heb een 1/4" flexas en een 72mm carbon schroef. Een vaste (messing) koppeling van MTC volgens mij. Mijn spullen komen uit Bussum, waar ze ook veel verstand hebben van bootjes.

ziet er leuk uit je wildthing, grappig om te zien dat een raam zoveel bepaald hoe hij smoelt:)

succes met bouwen

Gr Dens

dankje zou je mischien ook nog de lengte en breedte voor je roer kunnen vertellen?

ik zag inderdaad dat jij je boot veel breeder uit had gezaagt en een breeder raampje had, ik moet nog even kijken hoe breed ik presies moet maar ik heb mijn motor nog niet dus dat kan ik nog even niet bepalen.

Het blad van het roer begint op 90mm vanaf de spiegel en het blad is 130mm lang,

Gr Dens

ps. Ik heb het dek zo uitgezaagd omdat ik anders helemaal niet bij mijn motor kon

hey
ik stap een beetje laat in dit verhaal maar als ik dit zo lees allemaal ist een hoop getob zeker op het stukje dat je een blok van een marder wil gebruiken
er zijn gewoon zenoah marine motoren te koop kijk eens op www.davesmotors.com

maar ben benieuwd of dat houte scheepje er tegen bestand is...
en of dat je genoeg inbouw ruimte heb als ik da zo aan je foto's zie

neem ook is een kijkje op deze site mssn nog wat leuke tips
http://www.xtremercboats.com/phpBB/

Laatst bewerkt:
De boot ie hiet te zien in de nog niet afgebouwde staat, vergeet niet dat ie nog versterkt word met epoxy waardoor het een stijf geheel word. En zolang je zo'n boot niet tegen een paal parkeert dan zie ik m nog niet uit elkaar vallen hoor ;)

mvg,

Robbert

ok dan is de eerste di eik zo gebouwd zie worden maar eens moet de eerste keer zijn toch :P

maar al sje nog intresse in uitlaten heb voor 26cc 30cc of 35cc kan je voor meer info even bellen naar 0638328813 ;)

het zijn RVS uitlaten met een achter uitgang of een zij uitgang

mvg Richard

ik heb nu gisteren een zenoah g2d gekocht op marktplaats perfect ding heeft naamelijk altijd reserve gelegen dus niet veel gebruikt zit een nieuwe zuiger en zuigerveren in en met een berg reserven onderdelen waar onder nog een cylinder en zuiger.

heej, net even van grote aluminium hoekprofiellen motersteunen gemaakt heb het idee van de voor steunen mooi gejat van dennis aleen heb ik ook nog lekker wat geld bespaart op de rubbers die heb ik naamelijk in een auto onderdelen winkel gekocht zijn wel iets groter rubber is 2 bij 1,5 en de schroeven zijn 6M maar werkt prima en kosten maar 2,20 perstuk zal morgen wel even fototje posten.

Back