motoren aanschaf

hoi,
ik heb zelf een carson flasher 2wd, nu wil ik graag wat sneel gaan en dus aan andere motor er op zetten.
er zin nu een 2.5 cc force motor op kan je gewoon elke motor er op zetten of zijn er maar een bepaalt aantal types?

ik heb dezelfde auto, maar ik zou als ik jou was eerst een 4wd set kopen, als je meer vermogen op deze carson geeft kun je dat via de achterwielen bijna niet kwijt, ik had dit probleem al met de standaard motor maar dat is mijn mening, je kunt bij pkracing een conversie set kopen naar 3cc, maar ik weet niet wat de kwaliteit daarvan is, of je kunt gewoon een andere motor halen, elke 2.5 zou wel moeten passen

bij zo'n auto wel ja bij hobma hier hebben ze een 4wd auto voor 200... carson

dat jullie carson nu niets vinden ok, Maar laat deze jongen in zijn waarden hij heeft deze auto al een tijd kan er goed me over weg en wil wat upgraden is toch leuk. Als hij nooit probs heeft met deze auto hoeven wij ook niet over kwaliteit tegaan discuseren.

najah :)

het gaat mij alleen maar voor de fun om met zo'n auto tje te rijden maar als ik auto eenmaal gewent bent hoef ik toch niet steeds een nieuwe te kopen :) kan met onderdelen toch ook gewoon.

dus ik vraag alleen maar of ik elk motortje er op kan zetten of dat ik maar kan kiezen uit een beperkt aanbod enz.

jah je kan elk motortje er op zetten zolang het de zelfde uitlaat poort heeft ik ga dus van zij poort uit. en het geen bigblock is.

dus jah je hebt een ruime keuze aan motors.

waar kan ik die ergens vinden ??? pkracing ? heb er ook wel eens bij conrad gezien een hele pagina van force made ???

Trouwens als zo'n auto 200 euro ongeveer kost en je wil er een nieuwe snellere en betere motor opzetten, en je na gaat dat een standaard motor van carson (die er op zit) al 160 euro kost, en je wilt toch een snellere en betere kom je al gou op 200 euro of hoger uit......

Is het dan niet zonde geld.... 8O

dan is ie toch ook sneller dan een van 200?of niet? :roll:

dit snap ik niet maar ik heb een tijd geleden een 3cc hpi motortje nieuw gekocht voor 112€ dus is best tedoen.

SX-15 PRO Factory Tuned, Pull Start
2.5cc fabrieks getunede motor met trekstarter, 5.5mm schuifcarburateur. 1.2 PK, 33.000 tpm. Hard chroom cilinderwand. Zeer snel. Past op HPI, Mugen, Protech, Tamiya etc. € 159.95

deze zag ik bij pk, racing staan , past deze op mijn auto?

tim zei:
SX-15 PRO Factory Tuned, Pull Start
2.5cc fabrieks getunede motor met trekstarter, 5.5mm schuifcarburateur. 1.2 PK, 33.000 tpm. Hard chroom cilinderwand. Zeer snel. Past op HPI, Mugen, Protech, Tamiya etc. € 159.95

deze zag ik bij pk, racing staan , past deze op mijn auto?

Die protech motor komt ook bij force vandaan, force met een force vervangen moet lukken lijkt mij.
Je kan natuurlijk ook even langs pk met je oude motor en dan even kijken wat de verschillen zijn...

inprinciepe past het tenzij de krukas telang is dan zal je er een klein stukje afslijpen maar hij past op alle andere merken dus het zal geen prob zijn.

Back