Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij ook een goed alternatief…Thankshttps://www.facebook.com/groups/170232020405624/posts/985999715495513/
Maiden flight on the B25 Mitchell “Poon Tang” powered by two brushless 2826 /1100 kv motors spinning 10x7x3 master air screw props producing 890 watts each, pulling 60 amps out of two 4s 3000mah packs in each nacelle. 11 pound flying weight . Nice scale flight at just under half throttle with plenty of power for a Dolittle style carrier take off . Lands a little hot without the flaps but overall a great flying bomber .
Wat betekent AUW ?Zonder goede info geen advies. PHBT zoek eerst eens op wat het AUW is/wordt. Dan komen we verder. Bij de motoren die je noemt hoort vast een accu ……., welke dan?
Gut,gut, Erik ik bouw al ca.60 jaar, maar kende de afkorting niet…….AUW was ook ook terug te herleiden uit mijn eerdere post waarin ik het ook al vroeg.
Alle vragen over een E motor beginnen met het totale vlieg gewicht en het gewenste vliegbeeld. Voor iemand die al even op het MBF is niet echt nieuws
Nee, maar ik vind de keuze voor de motoren een eerste vereiste….Je hebt de afkorting vast wel eens gebruikt toen je per ongeluk een speld in de vinger prikte?[emoji56]
Ter zake: heb je voorkeur van accu? Wat heb je al liggen?
Ikzelf probeer dat er meerdere kisten met dezelfde accu kunnen. Wel zo efficiënt voor de portemonnee....
Een beetje schaal zat ik te kijken dat je een propeller nodig hebt van 13.8 inch. 13 of 14 inch dus...
Op 4s denk.ik toch dat je een motor van kv800 nodig hebt.
Bekijk bijlage 500529Bekijk bijlage 500531
Ik ga effe uit van een 2 blad prop.
Lijkt dit je wat?
Zeker bruikbaar Arnold, bedankt voor je infoEen beetje schaal zat ik te kijken dat je een propeller nodig hebt van 13.8 inch. 13 of 14 inch dus...
Zeker bruikbaar Arnold,
Een beetje schaal zat ik te kijken dat je een propeller nodig hebt van 13.8 inch. 13 of 14 inch dus...
Lijkt dit je wat?
Lijkt dit je wat?