motormount acromaster scheef

• Topicstarter Topicstarter apachedemo
  • Startdatum Startdatum
A

apachedemo

Guest
hallo.

Het is me opgevallen dat de motor mount van mijn acromaster nogal scheef naar rechts staat! Ik heb gelezen dat dit normaal is om de torque tegen te gaan, maar volgens mij staat mijn motor mount wel heel scheef! wat kan ik hier tegen doen?:confused::confused::confused::confused:
616285_482058345154957_1364254803_o.jpg

258594_482058401821618_1949629440_o.jpg

groeten Sybren

OK! :???: ik wist wel dat het een beetje naar rechts moest maar zo ver niet! Maar ik ga het proberen zo!

Dankjewel

Sybren

Als je hem volgens het boekje in elkaar hebt gezet is er niks aan de hand .

Hoort tussen 2 en 3 grad te zitten .

Mvg Johan

Ps : de prop wel balanceren bij Multiplex modellen , is heel belangrijk .

Maar ik ben nogal eigenwijs dus heb ik het nog nagemeten

616270_482080308486094_1721695170_o.jpg
dit gebruik ik als de eerste meetpunt

461534_482080345152757_2060430956_o.jpg
en de puntjes van de prop als 2e meetpunt en de maten staan op de foto. (links 25.7cm Rechts 24.7cm)

IS DIT ECHT NIET TE SCHEEF!!????:confused:

Denk je nu echt dat de duizende acromaster vliegers een schlecht vliegend model hebben en Multiplex geen modellen kan bouwen. ?

Precies volgens het boekje bouwen en de prop balanceren en je eigenwijsheid afleggen. :D

Mvg Johan

ja ik geef multiplex ook niet de schuld want ik heb het vliegtuig gebouwd!! Dus ik was bang dat ik het verkeerd heb gedaan! maar nu ben ik gerust gesteld :D

bedankt

ER ZITTEN 4 STEL SCHROEVEN IN HET MOTORSCHOT!
HIERMEE KAN JE EEA STELLEN!

?Zo duidelijk genoeg? :mrgreen:

Daarom ook precies volgens het boekje werken .

Staat alles beschreven in meerdere wereld spraken en is ook goed afgebeeld .

Mvg Johan

Zolang we maar allemaal lief blijven voor elkaar hé ;)

dacht wel dat bij 3D modellen en 3D werk (wat eigenl de MPX master ook is/voor dient..) inderd de motor minder zijwaartse opstelling (of zelfs geen) nodig heeft.. schiet me nu niet dood hé ;)

maar MPX kennende zullen ze inderd wel voorzien hebben dat je de zij en neerwaarts domp bij dit model kan regelen, hun funjet zijn motorophanging was ook regelbaar..

mvg.

Zolang we maar allemaal lief blijven voor elkaar hé ;)

dacht wel dat bij 3D modellen en 3D werk (wat eigenl de MPX master ook is/voor dient..) inderd de motor minder zijwaartse opstelling (of zelfs geen) nodig heeft.. schiet me nu niet dood hé ;)

mvg.

oftewel... niet dus... wel integendeel, meestal hebben 3D toestellen een enorm groot koppel door de grote propeller die erop zit. Domp en zijwaardsstelling worden groter.

Ook dit stel je na het vliegen af. gaat je kist omhoog met meer throttle dan meer down domping gaat ie omlaag minder domping (even ervanuitgaan dat de roeren vlak staan,
zelfde voor links en rechts

Back