Aangenaam. Recent een "Alloy shark" aka t-speed 9009 aka Syma s006 (kloon?) besteld op ebay. Top ding, zeer tevreden als eerste echte helicopter, kan er zeer gecontroleerd mee vliegen. Zit alleen nu al wel naar enkele kleine reserve onderdelen te kijken (oa plastic head cover), maar al met al zeer tevreden voor 45$.
Anyway, ik had er gelijk 2 accus extra bijbesteld aangezien ik de korte vliegtijd soms wat jammer vindt. 2x 1s 15c 3.7v 1000mah dus.
Nou vroeg ik me 2 dingen af, die ik door zoeken niet helemaal duidelijk krijg:
1. Heb je nou voor een 1s een balancer nodig.
2. Wat is de goedkoopste charger/balancer die meerdere lipos oplaadt
(tegelijk)
Op zich verwacht ik later wel een duurdere heli te gaan kopen, vind het echt top, dus een balancer is misschien geen overbodige luxe.
Is dit bv wat:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Simplex 1~4S LiPo/LiFe 12,110~240v charger..
En verder: deze heli weigert tegen de meest geringe wind in te vliegen, vanaf wat voon een model heli kan je enigzins normaal buiten vliegen?
Als laatste, wie weet de goedkoopste shop voor reserve onderdelen? Tot nu toe is deze het goedkoopst:
S006 Syma Alloy Shark Replacement parts
Dank voor de antwoorden.
Anyway, ik had er gelijk 2 accus extra bijbesteld aangezien ik de korte vliegtijd soms wat jammer vindt. 2x 1s 15c 3.7v 1000mah dus.
Nou vroeg ik me 2 dingen af, die ik door zoeken niet helemaal duidelijk krijg:
1. Heb je nou voor een 1s een balancer nodig.
2. Wat is de goedkoopste charger/balancer die meerdere lipos oplaadt
(tegelijk)
Op zich verwacht ik later wel een duurdere heli te gaan kopen, vind het echt top, dus een balancer is misschien geen overbodige luxe.
Is dit bv wat:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Simplex 1~4S LiPo/LiFe 12,110~240v charger..
En verder: deze heli weigert tegen de meest geringe wind in te vliegen, vanaf wat voon een model heli kan je enigzins normaal buiten vliegen?
Als laatste, wie weet de goedkoopste shop voor reserve onderdelen? Tot nu toe is deze het goedkoopst:
S006 Syma Alloy Shark Replacement parts
Dank voor de antwoorden.
Laatst bewerkt: