MP2

Hallo

Ik vlieg met een Raptor 30 met een OS32SX-H
Ik heb daar nu een MP2 onder zitten, het geeft wel veel power maar ook veel herrie
Nu zit ik de denken aan een ouderwetse nademper, ik heb hem er al los opgehad en het scheelt echt veel.
Ik ga van de week eens puzellen om het ding vast te krijgen en kom er op terug

Gr Remco

Nou ben ff aan het testen geweest met een 5,5 cc nademper maar het scheelt een heleboel. Het knallen van de motor ben je kwijt. Nu alleen nog ff bedenken hoe ik hem vast aan de raptor kan krijgen

demper.jpg

Zelf denk ik teflon slang aan de voor en achterkant en dan met bindbandjes aan de staartsteun. Maar als er andere ideeen zijn hoor ik het graag

gr Remco

remco, dan ben je je winst aan vermogen wel kwijt he !
heb je een mp2 met de insert, dat scheelt aanzienlijk in de herrie, ik heb nog een vlamnieuwe insert hier liggen.

dat is een busje met een schuine kant eraan, wat achter in de uitlaat gedaan is om het geluid naar beneden te krijgen, moet je dat siliconen slangetje er maar eens afhalen, dan kan je zien of er zon dun alu busje inzit, dat steekt er ongeveer een MM uit.

De website van curtis is dit weekend aangepast volgens mij want ik had er zaterdag nog op gekeken en toen was die mp2 30q er nog niet
Baal er wel goed van

crying.gif
crying.gif
crying.gif

gr Remco

Heb Curtis een maitje gestuurd over het onbruikbaar zijn van de MP2 in Nederland
Dit was zijn antwoord

Remco,

I am sorry that the original MP2 30 does not fit your needs. We have a new version of the 30; just released today in fact, the MP2 30Q which is much quieter than the original 30. Look on our website www.curtisyoungblood.com in the “muscle pipe” section. We will have the exchange policy posted on the site by the end of the week. So if you are interested in the new one check back at the end of the week to see the best way to get one.

I hope this helps,

Curtis Youngblood

En jawel kijk : http://www.curtisyoungblood.com/muscle_pipes.html

dus ruilen voor een mp2 30Q

Ik ben weer een klein beetje gelukkiger en ja ik heb ook de caliber nog dus vliegen dat lukt wel :lol: :lol: :lol:

gr Remco

ik heb ook nog 2 herriepipes 2 te mailen naar curtis, die van mij en die van john.

kost helaas wel weer allemaal geld, maarja, nu heb je een pijp waar het bloed van uit je oren drupt :(

Back