Ik heb de kit versie van de EasyGlider 4 en een motor waarvan de schroefgaten op 16x19mm zitten, terwijl de bevestigingsgaten in de neus op 25x25mm zitten. Het bevestigingskruis dat bij de motor zit is voor 16x19mm naar 34x34mm. De aanbevolen Roxxy motor heeft ook gaten zitten op 16x19mm, maar dat wordt (blijkbaar?) geleverd met een kruis dat wel gaten heeft op 25x25mm?
Wie weet waar ik een kruis kan krijgen dat gaat van 16/19mm naar 25x25mm?
En nog een ding... de propadapter is voor een motor met een as van 4mm. Mijn motor (als ook de aanbevolen Roxxy) heeft een as van 3,17mm... Kan iemand vertellen hoe hij het heeft opgelost?
En hoe zit het allemaal gemonteerd in de RR of RTF versie? Gebruikt MPX een bevestigingskruis voor de motor en wat voor as heeft die?
Wie weet waar ik een kruis kan krijgen dat gaat van 16/19mm naar 25x25mm?
En nog een ding... de propadapter is voor een motor met een as van 4mm. Mijn motor (als ook de aanbevolen Roxxy) heeft een as van 3,17mm... Kan iemand vertellen hoe hij het heeft opgelost?
En hoe zit het allemaal gemonteerd in de RR of RTF versie? Gebruikt MPX een bevestigingskruis voor de motor en wat voor as heeft die?