Volgens mij is een mini viper veel leuker als je van dit soort speeltjes houd ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb met me prop saver nog nooit de prob gebroken, vlieg met 5x5e proppie klapt altijd om, breken zal dat ding met geen mogelijkheid.
PS voor je maiden : wil je meten hoelang je kan vliegen?
Ik heb 10 gram hobbyking motor met 5x5E prop met prop saver en 6A TGY Plush ESC
Duidelijk andere prop... 5x5 ?
Die prop saver heb ik ook, alleen, die blijkt niet echt efficient: als de fox op z'n neus neergaat breekt die prop toch. Tweede nadeel: vind die prop saver maar eens terug in het gras...
Wat zijn jouw ervaringen ?
Prop is....
Mijn nadeel komt vast omdat ik geen goed ringetje ervoor kan vinden, net te groot of te klein.
dus hij vibreert lichtelijk maar verder geen enkel probleem.
ringetje kan je goed vinden op het gebied van "loodgieter/installateur" word gebruikt in vele
koppelingen en kranen als afdichting.
Mijn tip was bedoeld voor de opvulling als je teveel ruimte tussen het propgat en de saver hebt.
Ik lees nu dat het om een O ringetje gaat, voor bevestiging prop aan saver, die inderdaat bij de loodgieter of Gamma/ Praxis etc. te verkrijgen zijn.
Ton
Capglider, welke prop heb je nou eigenlijk, een 4X2.5 van HK? Die lijkt me veel te klein als je met 2s lipo's vliegt.
Neem een 3s lipo of een 5x3 - 5x5 prop en check of de motor en regelaar niet te warm worden.
Martin