MRC ZD Racing - truggy = MRC ZD Racing = HongNor/Jammin/Ofna?

Voor dat geld zal ik even goed rond kijken of afwachten, of er hier op het forum iets moois wordt aangeboden. Ik ken het merk niet, en denk dat er ook niet overal onderdelen voor te krijgen zijn.

Mwah, volgens mij niet.

Hongnor is een fabrikant van RC auto's, welke in Amerika wordt verkocht als Jammin. Jammin is eigenlijk meer een handelsonderneming die zelf geen auto's maakt, maar deze dus bij Hongnor vandaan haalt.

Voor Ofna geldt eigenlijk vrijwel hetzelfde, zo iets als dit eigenlijk:

Fabrikant > europa > Amerika
Hongnor > Hongnor > Jammin
Hobao > Hobao of Jamara > Ofna

Voor dat geld zal ik even goed rond kijken of afwachten, of er hier op het forum iets moois wordt aangeboden. Ik ken het merk niet, en denk dat er ook niet overal onderdelen voor te krijgen zijn.

Precies. Het barst van de Mugen MBX6eco's in het verkoopgedeelte op dit moment. Ook andere merken vliegen regelmatig voorbij ....

OK, onduidelijkheid dus:

1) Ik ga te nooit en te nimmer voor 599 dollar die auto kopen...dus maak je geen zorgen over een alternatief
2) Ik weet dat HongNor als Jammin en Ofna wordt verkocht in de USA, dus deze merken leveren practisch dezelfde auto wanneer het gaat om de X1 (of X2) CRT.

En dan nu de vraag waar het om gaat: Is de truggy in de bovenstaande link, dezelfde crt truggy als van HongNor/Ofna/Jammin??
Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten?

Back