MRCZ Open International 2009

Voor de mensen die geen mail ontvangen hebben...

Beste piloot,
Naar jaarlijkse gewoonte organiseren wij een open wedstrijd. Wij verwelkomen u graag op zaterdag 21 en zondag 22 november 2009 in de feesthal de Kouter te Zwevegem.
Meer informatie over deze wedstrijd volgt op 15 september. In bijlage vindt u alvast de flyer voor de komende editie.
Indien u vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Namens MRCZ vzw,
Pieter Saelens

PS: Op onze website komt een dezer dagen de flyer...

Ik ben er weer bij was een erg leuke goed georganiseerde wedstrijd op een zeer leuk en uitdagend circuit.. Hopelijk dit jaar zonder sneeuw. ;)

Beste piloot,

beste mrcw welkom bij electro auto's het zou niet goed zijn als we er mee gingen vliegen

Het zijn Belgen. Die hebben ook telegeleide wagens of zo iets.

Ik kijk wel of ik kom. nog tijd zat.
Belgies regelement?

Dit jaar in iedergeval weer Mol voor mij.

Deze wedstrijd staat in ieder geval in de Agenda, eens kijken of er twee Asso 1:12's bij de inschrijvingen kunnen komen. (Hint Joost ;-)

Groet Robert

Deze wedstrijd staat in ieder geval in de Agenda, eens kijken of er twee Asso 1:12's bij de inschrijvingen kunnen komen. (Hint Joost ;-)

Groet Robert

Zal toch haast wel? Lijkt me geen probleem, is pas in november haha... Damn, zit nu nog helemaal in mijn Pro10-state... ;)

Zie jij maar dat je tegen dan je eigen lipo's hebt :) :) :)

Daar zorg ik zeker voor.
Voor de winter heb ik Lipo's en dan einde cellen voor mij.
Weg met die rotzooi en welkom lipo's!!!

En dan lekker de winter in Belgie rijden.
Altijd gezellig :)

De Open international wordt ook tevens de tweede manche van de EPS. Normaal gezien komt alle informatie over onze wedstrijd beschikbaar in de loop van volgende week. Als het zover is dan komt alles hierop.

Over EPS kan je meer lezen op European Pan Series 1/12

Gr. Pieter

Zoals eerder beloofd op 15 september meer informatie. Normaal gezien komt morgen op onze website het inschrijvingsformulier tevoorschijn (hangt een beetje af van onze webmaster).

Het informatie document kan je vinden door hier te klikken!

Voor meer informatie kan je een mailtje sturen. Hopelijk zien we elkaar dan eind november in België!

gr. Pieter

Pieter,

Ik zie dat er op vrijdag geen mogelijkheid is tot trainen. Kunnen er nog andere momenten (behalve de gecontroleerde trainingen van zaterdag ochtend) getraind worden op de baan?

Groet Robert

Na het lezen van alle stukken ben ik erbij. Vorig jaar erg veel lol gehad daar hopelijk dit jaar weer.

edit:
Ik zie in het regelement niets over welke 10.5T brushless toegestaan zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na het lezen van alle stukken ben ik erbij. Vorig jaar erg veel lol gehad daar hopelijk dit jaar weer.

edit:
Ik zie in het regelement niets over welke 10.5T brushless toegestaan zijn.

denk EFRA lijst maar in Belgie zit je met een LRP X11 altijd goed.

@ Robert K: op dit moment hangt alles een beetje af van het aantal deelnemers, of er voor de controlled practice nog free practices kunnen. Het circuit wordt op vrijdag opgebouwd...

@JeanPaulvanHamond: als ik het me nog goed kan herinneren reed jij vorig jaar mee in de Super Stock klasse, daar zijn net zoals vorig jaar alle 10,5 brushless motoren toegelaten.

Gr. Pieter

@JeanPaulvanHamond: als ik het me nog goed kan herinneren reed jij vorig jaar mee in de Super Stock klasse, daar zijn net zoals vorig jaar alle 10,5 brushless motoren toegelaten.
Bedankt alvast. Dan gaan we nu nog even een Tekin bestellen. Was niet zo te spreken over de X11.

Even iets wat ik gisteren in Belgie hoorde. De lipos zijn die ook vrij of worden daar ook de belgische regels gevolgd. Hoorde gisteren iets dat ze in Belgie 25c lipo rijden.

Ja dat is dus ook even wat ik wil weten. Anders ga ik nog even 3 lipos uit Hong Kong halen die voldoen aan die gestelde eis.

Maar in het regelement is er niets over te vinden dus zoals k het lees is het vrij. Maar ik hoor het lever nu dan dat ik in november daar sta met de verkeerde lipos.

Iemand nog een tipje over de banden van de 1:12 die daar veel gereden worden?, en wat wordt er over het algemeen gesmeerd op de banden?

Groet Robert

Back