mta4 2e tankje monteren hoe boren???

hallo,
ik ben van plan om een 2e tankje op mn thundertiger mta4 (zoek ook maar naar mgt, zelfde auto, ander merk)
te zetten.
heeft iemand ervaring met het boren? ik vind het een beetje eng want als je mis boort dan heb je n gat in je chassis en da sniezogezond! (niet leuk dus)
voor de rest weet ik wel hoe je moet aansluiten enzo( zoek doppeltank op google)
iemand tips?
groeten, lord

Plak het te boren gedeelte op de chassisplaat af met schildertape die je naderhand makkelijk kunt verwijderen. Doe op de steuntjes van de tank een heel klein beetje kleurstof (loctite is hiervoor een goede oplossing) en plaats het tankje op de chassisplaat, precies zoals je het wilt hebben. Als je dan de tank terug opneemt, die je op de tape op het chassis waar je moet boren doordat de kleurstof hier is achtergebleven op de plaatsen waar geboord moet worden.

Mvg
Sander

nouja ik heb zelf geen loctite wat kan ik nog meer gebruiken? het moet wel weer van et tankje afgehaald kunnen worden en moet niet door de tape heen komen

Viltstift, die niet watervast is, is inderdaad ook een oplossing. Ofwel de andere bovengenoemde dingen.

Spul wat wel watervast is, qua stiften, markers etc, kun je met alcohol zo weer weghalen, en desnoods met een whiteboard stift erover heen, is het ook zo af te vegen :)

Back