MTR fuel shutoff systemen

Wie maakt dergelijke shutoff systemen?
Bestaan er tekeningen van

Model komt van de Fly by Wire website

shutoff.jpg

marco_leeflang zei:
Wie maakt dergelijke shutoff systemen?
Bestaan er tekeningen van

Model komt van de Fly by Wire website

shutoff.jpg

Hallo Marco
ik weet dat deze afslagen uit engeland komen Paul Rietbergen had er een paar van.
Volgens mij komen ze bij Andy vandaan maar dat weet ik niet helemaal zeker

Helaas. Deze afslagen komen niet uit engeland en niet bij Andy vandaan :) Sorry.

Lang geleden (Zo'n 10 a 12 jaar geleden) hebben we als flybywire deze afslagen een keer op een wedstrijd ergens in Tjechie of Oekraine gekocht.

Helaas daarna nooit meer gezien. Heb er wel andere mensen mee zien vliegen, dus er is toch wel meer handel in geweest... Als iemand ze weer commercieel vind, ben ik erg geintresseerd.

Owen zei:
Helaas. Deze afslagen komen niet uit engeland en niet bij Andy vandaan :) Sorry.

Lang geleden (Zo'n 10 a 12 jaar geleden) hebben we als flybywire deze afslagen een keer op een wedstrijd ergens in Tjechie of Oekraine gekocht.

Helaas daarna nooit meer gezien. Heb er wel andere mensen mee zien vliegen, dus er is toch wel meer handel in geweest... Als iemand ze weer commercieel vind, ben ik erg geintresseerd.

Ok ik dacht dat ik paul daar een keer over gehoord had
sorry voor de verkeerde info :oops:

hahaha kan ook niet alles weten, en een ding is zeker: Meerendeel van wat Paul uitkraampt, snapt die zelf ook nog niet eens...
Geen wonder dat andere hem af en toe verkeerd begrijpen :D :D :D

Back